Šių metų pradžioje New Vision pradėjo teikti skambučių centro paslaugas vienam didžiausių prekybos tinklų Baltijos šalyse „Rimi Baltic”. Kilus su IT sistemomis susijusioms problemoms, Rimi parduotuvių ir centrinio biuro darbuotojai vienu numeriu kreipiasi į New Vision trijose Baltijos šalyse, kur aptarnaujami penkiomis kalbomis, 7/24/365.
Paskambinus, visi pranešimai apie IT gedimus yra klasifikuojami, suvedami į sistemą ir, priklausomai nuo gedimo tipo, laiko bei vietos, problema perduodama sistemas aptarnaujančioms įmonėms ar vidiniams Rimi darbuotojams. Užduotį gavę sprendėjai, besinaudojantys ta pačia sistema, internete mato, kokios problemos ir per kiek laiko turi būti išspręstos bei pažymi kiekvienos jų statusą. Jei į išsiųstą problemą nesureaguojama įpusėjus sprendimo laikui, siunčiamas priminimas.
Visą informaciją apie kilusias problemas ir jų sprendimo eigą „Rimi Baltic” vadovai gali matyti tiesiogiai internetu, todėl atsirado galimybė stebėti, ar laikomasi susitartojo SLA (service level agreement) lygio, kaip darbus atlieka vidiniai darbuotojai ar aptarnaujančios įmonės bei kokios yra probleminės vietos.
Šiai paslaugai teikti „Rimi Baltic” pasirinko New Vision todėl, kad kompanija turi didelę patirtį mažmeninės prekybos srityje, dirba trijose Baltijos šalyse ir gali pasiūlyti sprendimus, lengvai pritaikomus kliento poreikiams. Pasak „RIMI Baltic” IT direktoriaus Andriaus Šemeškevičiaus: „New Vision yra kompleksinių mažmeninės prekybos sistemų ekspertai, galintys nustatyti gedimo įtaką verslo procesams, priskirti tinkamą gedimo pašalinimo prioritetą arba tiesiog pakonsultuoti telefonu. Tai yra didelis privalumas lyginant su plataus profilio pagalbos ar skambučių centrų paslaugas teikiančiomis įmonėmis”.