„BPO House“ atsisakė marketingo padalinio ir jį nuomosis

2012 04 20 Šaltinis: UAB "BPO House"

Informacijos šaltinis: UAB “BPO House”

„Alna“ įmonių grupei priklausanti veikos procesų nuomos bendrovė „BPO House“ nusprendė pati naudotis išorės paslaugomis – viso marketingo planavimą ir įgyvendinimą patikėjo strateginiam partneriui, agentūrai „Bizzy“. Tokį žingsnį žengusi „BPO House“ galės sumažinti veiklos kaštus ir susikoncentruoti į pagrindinę savo veiklą.

„Mūsų pagrindinis tikslas – teikti savo klientams kokybiškas paslaugas buhalterinės apskaitos, darbo užmokesčio skaičiavimo, personalo administravimo, darbuotojų paieškos srityse. Marketingo funkcija mūsų įmonei labai reikalinga, tačiau tai nėra mūsų pagrindinė veikla ir atima daug resursų. Kam investuoti į darbuotojus, jų apmokymus, jei tai puikiai gali padaryti išorinė bendrovė, tikslingai tuo užsiimanti, turinti specialistus, kurie nuolat gilina savo žinias marketingo srityje“, – sprendimą komentuoja Tomas Milaknis, „BPO House“ direktorius ir bendrovės „Alna Group“ generalinis direktorius.

Pasak jo, išorinei įmonei patikėti tokį svarbų įmonės veiklos segmentą buvo nuoseklus strateginis ėjimas. Jau trejus metus sparčiausiai „Alnos“ įmonių grupėje auganti „BPO House“ pati teikia panašias paslaugas – verslo įmonėms padeda efektyviai vykdyti veiklą, besirūpindama jų buhalterinės apskaitos vedimu, darbo užmokesčio skaičiavimu, biuro priežiūra ir administravimu, personalo paieška ir atranka bei personalo dokumentų administravimu.

Agentūros „Bizzy“ vadovas Simas Chomentauskas sako, jog „BPO House“ priėmė drąsų sprendimą perleisti visą marketingo valdymą išorinei įmonei ir tai padarė vieni pirmųjų visoje Lietuvoje. „ Tai labai atsakinga partnerystė ir mes labai vertiname pasitikėjimą. Nesiėmėme šio kliento neapgalvotai – esame įsigilinę į „BPO House“ įmonės specifiką, turime šioje srityje kompetencijos sukaupusių darbuotojų, tad tikimės sėkmingo bendradarbiavimo“, – sako S. Chomentauskas.

Nors Lietuvoje marketingo valdymą išorės tiekėjams atiduoti dar neįprasta, kitas veiklos sritis įmonės vis dažniau perduoda tuo užsiimantiems profesionalams. „BPO House“ 2010 metais atliktos aukščiausio ir vidutinio lygio vadovų apklausos duomenimis, net 92 % įmonių yra perdavę dalį procesų išoriniam tiekėjui – daugiausia tai IT (58 proc. įmonių), tiekimas ir logistika (33 proc.), transportas (31 proc.), sandėliavimas (28 proc.), apskaita (22 proc.). Dalį reklamos paslaugų įgyvendinti kitoms įmonėms patikėjo 25 proc. apklaustųjų.  

Atgal į sąrašą
Į viršų