Informacijos šaltinis: Balsas.lt
Bendrovė „Microsoft“ pranešė pristačiusi naują verslo valdymo sistemą „Microsoft Dynamics NAV 2013“, skirtą smulkioms ir vidutinio dydžio įmonėms.
Skelbiama, kad naujoji „Dynamics NAV 2013“ naudoja visiems gerai pažįstamą biuro programų „Office“ vartotojo sąsają, glaudžiai integruota su „Excel“, „SharePoint“ ir „Office 365“. Be to, ši verslo valdymo sistema gali veikti tiek „debesyje“, tiek įmonės serveriuose, o vartotojai prie jos gali prisijungti su praktiškai visais išmaniaisiais įrenginiais.
Pasak bendrovės atstovų, atnaujintoje verslo valdymo sistemoje „Dynamics NAV 2013“ naudojama daugeliui gerai pažįstama „Office“ vartotojo sąsaja. Atsižvelgiant į kiekvienos įmonės ar darbuotojo poreikius šią sąsają galima keisti – pašalinti nebūtinas funkcijas ar pridėti papildomų. Sistema yra glaudžiai susieta su bendrovių apskaitoje plačiai naudojama „Excel“, todėl dabar ypač paprasta kurti lenteles ar diagramas pagal pasirinktas užklausas iš duomenų bazių.
Greta gerai vartotojams pažįstamų programų sistemoje „Dynamics NAV 2013“ įdiegti nauji verslo analizės įrankiai. „Cash Flow Forecast“ programa prognozuoja, kaip keisis bendrovės likvidumas per tam tikrą laikotarpį ir pateikia įžvalgas, kokie galėtų būti ateinantys finansiniai metai. Bendrovės, užsisakančios „Extended“ lygio „Dynamics NAV 2013“, gauna „Cost Accounting“ programą, kuri vaizdžiai pateikia numatytas ir išleistas lėšas bei gali jas priskirti tam tikroms operacijoms, padaliniams, produktams ar projektams.
Pranešama, kad naująją verslo valdymo sistemos versiją bendrovių pasirinkimu galima diegti tiek „Microsoft“ partnerių „debesyje“, tiek fiziniuose serveriuose įmonės patalpose. Nuosavus duomenų centrus turinčios bendrovės gali pasirinkti, kurią dalį „Dynamics NAV 2013“ resursų paliks savo serveryje, o kurią perkels į „debesis“.
„NAV Web Client“ programa leidžia prie valdymo sistemos prisijungti su visomis interneto naršyklėmis bet kuriame planšetiniame ar asmeniniame kompiuteryje ir išmaniajame telefone, sakoma pranešime.