Itin kokybiškos kavos gamintojas UAB “Kavos Bankas” savo produkcija kviečia mėgautis jau antroje prekybos vietoje – kavinėje “GREEN Cafe”, kur mažmeninės prekybos valdymas vykdomas šiuolaikiška universalia AgoRetail sistema.
Jau anksčiau sodraus gėrimo mėgėjai UAB “Kavos bankas” produkcijos galėjo įsigyti ar paskanauti baristos ruošiamų gėrimų “Kavos karietoje” (mobilioje gourmet kavos parduotuvėje) Kauno Akropolyje. Neseniai duris atvėrė ir antroji UAB “Kavos banko” prekybos vieta – jauki kavinė “GREEN Cafe”. Pirkėjų ir darbuotojų patogumui mažmeninės prekybos valdymas jose atliekamas naudojantis integruota AgoRetail sistema.
„New Vision Baltija“ paslaugų tiekimo pasirinkimą lėmė keli faktoriai: tarptautinis įmonės profilis ir galimybė techniškai adaptuoti sprendimą – sistemos ir techninės įrangos pritaikymą (turinio išdėstymą pageidaujama kryptimi monitoriuose) prie kintančių kliento poreikių. AgoRetail programos funkcionalumas apima visus mažmeninės prekybos valdymo etapus nuo POS terminalo iki centrinio biuro bei užtikrina duomenų vientisumą vienoje platformoje. Sistema leidžia produktyviai valdyti meniu, atsiskaitymus, užsakymus, akcijų, nuolaidų ir lojalumo funkcijas.
Jau išmėgintas ir patikrintas sprendimas buvo pritaikytas ir naujoje “Green Cafe” kavinėje. AgoRetail vieningai integruota su jau veikiančia sistema ir įgalina UAB “Kavos bankas” visos mažmeninės prekybos valdymą, POS operacijas, akcijas, nuolaidas, atsargų valdymą, ataskaitų generavimą vykdyti centralizuotai iš vienos vietos. „Vienas pagrindinių privalumų, nulėmusių sistemos pasirinkimą buvo laisvai transformuojamas AgoRetail vartotojų langas, kuris nesudėtingai personalizuojamas atsižvelgiant į mūsų poreikius“, – sakės UAB „Kavos bankas“ kavos gėrimų ir įrangos technologas Laimonas Kubilius.
Kartu su mažmeninės prekybos valdymo sistema kavinėje pirkėjai aptarnaujami šiuolaikišku POS terminalu PartnerTech SP-800BZ su lietimui jautriais, iki 90 laipsnių kampu reguliuojamais ekranais, pasižyminčiais apsauga nuo vandens purslų. Terminalas, turėdamas du ekranus – vieną nukreiptą į darbuotoją, kur atliekamos visos pardavimo operacijos, kitą į lankytojus, kuriame demonstruojamas produktų meniu, kavos gaminimo ir vartojimo patarimai – papildomai tarnauja ir rinkodaros priemonėms įgyvendinti.
Panašūs sprendimai jau įgyvendinti ir sėkmingai funkcionuoja restoranuose „Meat Lovers Pub“, „Marcipanas“, „Balti drambliai“, „Bistro 178“, „Skonio slėnis“, „Žemaitijos pieno“ valgykloje, „Gerdos parduotuvė“, UAB „Jomarko prekyba“, „Vilkyškių pieninės“, „Mineraliniai vandenys“, „7 camicie“ bei kitose firminėse parduotuvėse.