Aprašymas
Kiekviena įmonė ar įstaiga gauna iš savo tiekėjų PVM sąskaitas – faktūras, kurias turi įvesti į savo finansų valdymo ar buhalterinės apskaitos sistemą. Dažnai tai yra aukštos kvalifikacijos darbuotojų atliekamas rankinis darbas. Todėl “Affecto Lietuva” siūlo automatizuotą sprendimą – eFaktūrą.
eFaktūra sprendimo teikiama nauda:
- duomenų įvedimo laikas sutrumpėja 3-10 kartų;
- 100 sąskaitų/mėn. = atsipirks per mažiau kaip3 metus;
- 1000 sąskaitų/mėn. = jau per 3 mėnesius!
- sumažėja įvedimo klaidų, negaištamas laikas jų paieškai ir taisymui;
- sąnaudos sąskaitų įvedimui ir tvarkymui sumažėja daugiau kaip 50%;
- laiku pateikta PVM atskaitomybė leidžia efektyviau naudoti apyvartines lėšas;
- sumažėja rizika sulaukti pretenzijų ir baudų;
- elektroninių sąskaitų vaizdų archyvas leidžia greitai rasti ir patikrinti reikiamus dokumentus.
Pagrindinis sistemos funkcionalumas
- Gautos PVM sąskaitos – faktūros skenuojamos;
- atpažinimui naudojama ABBYY FlexiCapture for Invoices technologija;
- automatiškai pritaikomas atpažinimo šablonas, aptinkami sąskaitos laukai: tiekėjo rekvizitai, sąskaitos bendri duomenys, sąskaitos detalios eilutės, sumos ir kt.;
- atliekamas abeotinai atpažintų simbolių patikrinimas (verifikavimas);
- tikrinamos loginės taisyklės (laukų formatai, kiekių ir sumų skaičiavimas ir kt.);
- atpažinti duomenys ir skenuoti sąskaitų vaizdai eksportuojami.
Atpažintų duomenų eksportas
Tarpinės duomenų struktūros
- Duomenys: DB, XML, CSV, Excel, …
- Vaizdai: PDF/A, Tiff,…
- Finansų sistema (Oracle eBS, SAP, MS Dynamics, Scala ir kt.)
- Mokėtinos sumos
- Atsargos
Kitos sistemos
- DVS
- eArchyvas
Papildoma informacija
eFaktūros sprendimas gali būti diegiamas tiek atskirose darbo vietose, tiek ir bendrame tinkle, kai darbo krūvį sistema paskirsto keliems darbuotojams. Duomenų patikrinimui (pvz. tiekėjo duomenų) galima prijungti organizacijos turimas duomenų bazes.
Su eFaktūros sprendimu pateikiamos ABBYY FlexiCapture for Invoices licencijos gali būti panaudotos ir kitų rūšių dokumentų (raštų, anketų, važtaraščių, užsakymų ir kt.) atpažinimui ir duomenų įkėlimui į kitas informacines sistemas.
Sprendimas eFaktūra gali būti integruojamas su įvairiomis finansų valdymo ar buhalterinės apskaitos sistemomis, kurios turi sąskaitų importo galimybę.