Šaltinis: Elektronika.lt
2017 m. spalio mėnesį AB „Lytagra“ ir UAB „Columbus Lietuva“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį, kurios pagrindinis tikslas – tobulinti AB „Lytagra“ mažmeninės prekybos procesus, siekiant pagerinti klientų aptarnavimą. Planuojama diegti verslo valdymo sistemą „Microsoft Dynamics NAV2017“ ir visame pasaulyje populiarų sprendimą mažmeninės prekybos įmonėms – „LS Retail“. Numatoma projekto apimtis – apie 12 000 darbo valandų. Diegimo teritorija – Lietuva ir Latvija.
„Tęsdami ilgalaikį bendradarbiavimą (trunkantį daugiau nei 14 metų) su AB „Lytagra“ suprantame, kad tokio dydžio įmonei būtina nuolat ieškoti galimybių tobulinti verslo valdymo procesus ir išnaudoti visas inovatyvias priemones. Džiaugiamės, jog būdami šios srities ekspertais radome tinkamiausią sprendimą, kuris, planuojama, ženkliai pagerins klientų aptarnavimą bei leis pasiruošti tolimesniems iššūkiams. Šis projektas labai svarbus ir mums, nes UAB „Columbus Lietuva“ tampa oficialiu „LS Retail“ partneriu Pabaltijo šalyse. Tikime, kad tai yra naujo etapo pradžia, kurio metu galėsime pritaikyti savo tarptautinę patirtį ir sėkmingai tobulinti mažmeninės prekybos įmonių verslo procesus“, – teigia UAB „Columbus Lietuva“ vadovas Dovydas Zinkevičius.
Pagrindinės AB „Lytagra“ naudos, kurių tikimasi iš šio projekto:
- Būti arčiau klientų. To ketinama pasiekti greitinant klientų aptarnavimo procesus, suteikiant galimybę klientui valdyti pirkinių krepšelį, siunčiant klientams suasmenintus pranešimus, didinant klientų lojalumą ir siūlant rekomenduojamas prekes.
- Pasiruošti išnaudoti skaitmeninės transformacijos pagrindą sudarančias technologijas. Planuojama naudoti geresnius analitinius įrankius, geriau prognozuoti paklausą ir t. t.
- Tobulinti verslo procesus. Logistikos procesų ir sandėlio (bei parduotuvių atsargų) valdymo optimizavimas.
AB „Lytagra“ generalinis direktorius Erinijus Aksomaitis: „Atsižvelgiant į nuolat augantį Lytagros įmonių grupės prekybos tinklą ir siekiant kokybiškai valdyti tiek vidinius, tiek išorinius verslo procesus jau ne vienerius metus buvo brandinamas sprendimas diegti naują verslo valdymo sistemą. Šios sistemos diegimui ruošėmės itin atsakingai – analizavome klientų poreikius, įmonių grupės verslo valdymo procesų specifiką, išskyrėme esminius analitinius įrankius, taip pat apžvelgėme ir galimas rizikas.
Įvertinus visus galimus sprendimus pasirinkome naujausią verslo valdymo sistemą „Microsoft Dynamics NAV2017“ su „LS Retail“ ir šios sistemos diegimą patikėjome UAB „Columbus Lietuva“. Esame įsitikinę, kad kartu su šia komanda sėkmingai įgyvendinsime šį procesą, – patobulinsime bei įdiegsime naujoves į įmonių grupės verslo valdymo procesus, o savo klientams galėsime pasiūlyti aukščiausios kokybės paslaugas“.