Laikas: 2018 03 29 d., 11:00 val.
Vieta: Internetinis seminaras
Kaina: Nemokamas
Registracija: Būtina registracija
Paslaugų sektoriaus įmonės, vykdančios objektų nuomos, administravimo, priežiūros bei aptarnavimo paslaugas, susiduria su daug iššūkių, tokių kaip nesuvaldytas užsakymų srautas, vėlavimai, klientų skundai, neefektyvus darbo krūvio paskirstymas, dideli veiklos kaštai, netvirtinamos sąskaitos, sudėtingas veiklos duomenų kaupimas, analizė ir pan.
Microsoft pristato naują „Dynamics 365“ platformą ir „Field Service“ sprendimą, kurio dėka galėsite:
- Užtikrinti, kad reikiamas specialistas, su reikiamomis priemonėmis, reikiamu laiku būtų reikiamoje vietoje.
- Realiu laiku stebėti specialistų užimtumą ir atsižvelgiant į buvimo vietą skirti papildomas užduotis.
- Dėlioti tvarkaraščius, racionaliai planuoti specialistų veiklą, kontroliuoti atsargas.
- Suteikti darbuotojams prieigą prie išsamios kliento informacijos ar užduočių sąrašo per mobiliuosius įrenginius.
- Paprastai valdyti sutartis, apmokėjimus ir operuoti visais kliento duomenimis.
Apie šias ir kitas „Dynamics 365 Field Service“ galimybes kalbėsime kovo 29 d. nemokamo internetinio seminaro metu. „Softera Baltic“ CRM konsultantas Jevgenijus Žukovas atsakys į klausimus KAS, KAM, KAIP, KODĖL ir UŽ KIEK, susijusius su „Dynamics 365 Field Service“ paslauga, galinčia užtikrinti sklandžią objektų priežiūrą.
Turite klausimų? marketingas@softera.lt