Šaltinis: Elektronika.lt
Lietuvių sukurtas integruotos rinkodaros įrankis „Omnisend“ pagal nepriklausomus vartotojų vertinimus atsidūrė pasaulio geriausiųjų 50-uke. Tokią statistiką paskelbė viena didžiausių tarptautinių verslo apžvalgų svetainė „G2 Crowd“. Sąraše – itin gerai žinomi tarptautiniai vardai, „Omnisend“ – vienintelis šiemet į jį patekęs mūsų šalyje kurtas produktas.
„Visada orientavomės į tarptautinę rinką – tiek veiklos pradžioje kurdami naujienlaiškių sistemą, tiek šiandien tobulindami daugiausiai kanalų pasaulyje apimančią integruotos rinkodaros technologiją. Kėlėme tikslą, kad mūsų versle „niekada nenusileistų saulė“. Tad šis tarptautinės bendruomenės įvertinimas – ilgo ir tikslingo darbo rezultatas, kuriuo labai didžiuojamės“, – sakė „Omnisend“ įkūrėjas Rytis Laurinavičius.
„G2 Crowd“ paskelbtame „Geriausių rinkodaros įrankių 50-uke 2019-aisiais“ lietuvių siūloma technologija užima 42-ąją vietą. Kaip teigiama svetainėje, produktus ir paslaugas joje vertina bent pusė milijono vartotojų, o kiekvieną mėnesį vertinimus perskaito bent 2 milijonai lankytojų.
Šis įvertinimas – ne vienintelis, kurio pastaruoju metu sulaukė R. Laurinavičiaus komandos tobulinama technologija. „Omnisend“ paskelbtas ir vienu iš pirmojo 2019-ųjų ketvirčio rinkodaros automatizavimo įrankių lyderių pasaulyje. Į geriausiųjų 15-uką produktą įtraukė populiari tarptautinė verslo aplikacijų vertinimo platforma „GetApp“.
Daugiau nei 50 tūkst. el. verslų aptarnaujanti lietuvių įmonė neseniai skelbė sukūrusi plačiausią pasaulyje integruotos rinkodaros kanalų tinklą. „Omnisend“ sukurta technologija šiandien vienintelė pasaulyje jungia naujienlaiškius, trumpąsias žinutes (SMS), pranešimus kompiuterio ekrane (push notifications), „Facebook“, „Viber“ ir „WhatsApp“ susirašinėjimo programėles. Toks kanalų derinys leidžia el. parduotuvėms klientus pasiekti įvairiais būdais, siųsti asmeninius pasiūlymus ir žinias, megzti tiesioginį kontaktą visose pardavimo stadijose.
„Praėjusiais metais aktyviai plėtėme platformos galimybes ir šiemet tai jau duoda akivaizdžius rezultatus: technologiją pripažįsta tiek tarptautiniai ekspertai, tiek verslo lyderiai. Tačiau svarbiausia – matome, jog reikšmingai auga įrankį naudojančių elektroninių verslų pardavimai ir jų pirkėjų elgsena“, – sakė R. Laurinavičius.
„Omnisend“ šiemet taip pat išrinktas finalininku dviejuose prestižiniuose tarptautiniuose rinkodaros technologijų apdovanojimuose, kuriuose produktus vertino rinkos ekspertų komisijos. „B2B Marketing“ organizuojamuose rinkodaros technologijų apdovanojimuose „Omnisend“ pripažintas finalininku rinkodaros automatizavimo platformų kategorijoje kartu su tokiais rinkos senbuviais kaip „Marketo“. Pirmaujančio rinkodaros technologijų portalo „ClickZ“ organizuojamuose rinkimuose lietuvių platforma, įveikusi daugiau nei 20 kitų produktų iš viso pasaulio, taip pat pateko į finalininkų ketvertuką kartu su tokiais tarptautiniais rinkos lyderiais kaip „Salesforce“.
„Omnisend“ – vienas iš nedaugelio pelningų, savarankiškai išsilaikančių startuolių Lietuvoje. Penktus metus veikiančio lietuviško startuolio paslaugomis šiuo metu naudojasi daugiau kaip 50 tūkst. el. komercijos verslų iš net 130-ies šalių. Apie 50 proc. „Omnisend“ klientų yra JAV, dar 20 proc. – Didžiojoje Britanijoje. Įmonė turi biurus Didžiojoje Britanijoje, Lietuvoje ir Ukrainoje, kitąmet ketina atidaryti pirmąjį biurą JAV.