Aprašymas
“Spartaus kliento” technologijomis sukurtas mobilus ir web sprendimas, skirtas operatyviam klientų užklausų bei vidinių užduočių valdymui iš bet kurios pasaulio vietos, kur tik yra internetas. Su B2BDESK stebėkite klientų užklausų ir darbuotojams deleguojamų užduočių vykdymo eigą, fiksuoti atliktus darbus bei jų atlikimo trukmę.
• Daugiau jokių pasimetusių ar pasiklydusių užklausų! Užklausų įvedimo savitarna, centralizuotas užklausų srauto valdymas; greitesnis ir paprastesnis užklausų registravimą ir mažesni aptarnavimo kaštai.
• Sistemingas vidinių užduočių valdymas.Užduočių pasiekiamumas viename sąraše užtikrina operatyvų užduočių įvedimą, jų paskirstymą skirtingų kompetencijų darbuotojams bei sklandų jų vykdymą. Stebėkite užduočių vykdymo eigą, fiksuokite atliktus darbus bei jų atlikimo trukmę!
• Visi duomenys vienoje sistemoje. Vienoje vietoje kaupiamos ir akimirksniu pasiekiamos visos santykių su klientais detalės: nuo kontaktų ir sutartinių reakcijos laikų iki aptarnavimo įrašų ar vidinių užduočių. Užtikrinamas geresnis, nei bet kada anksčiau, kliento pažinimas ir trumpesnis aptarnavimo procesas.
• Istorinių duomenų kaupimas. Išsaugoma visa bendravimo su klientu, problemų sprendimų vykdymo ir vidinės komunikacijos istorija. Pardavimų ir išnaudoto darbo laiko istorija leidžia peržiūrėti ir įvertinti gaunamas pajamas ir laiko sąnaudas, užtikrinti veiklos skaidrumą.
• Kliento pasitenkinimo lygio kontrolė.
• Įsipareigojimų vykdymo garantija.
Privalumai
• Sistemingas vidinių užduočių valdymas.
• Visi duomenys vienoje sistemoje.
• Istorinių duomenų kaupimas.
• Kliento pasitenkinimo lygio kontrolė.
• Įsipareigojimų vykdymo garantija