Elektroninės prekybos logistikos valdymas

Strongpoint

Aprašymas

StrongPoint elektroninės prekybos logistikos valdymas yra visapusiškas sprendimas užsakymams internetu valdyti, optimizuoti, planuoti, surinkti ir pristatyti. Šį sprendimą paprasta integruoti su jau egzistuojančiomis sistemomis, jis patenkina ypatingus prekybininkų poreikius. Jį sudaro penkios sistemos, kurias gali integruoti ir pritaikyti kiekvienas prekybininkas:
• Click & Collect – savitarnos prekių atsiėmimo terminalas su trimis temperatūrų zonomis ir patobulintomis programinės įrangos funkcijomis, skirtomis efektyviai organizuoti prekių pristatymą.
• Pick&Collect – sprendimas, sukurtas efektyviai rinkti ir tvarkyti internetinius užsakymus parduotuvėje ir sandėlyje.
• RouteManager – naudodamasi srautų duomenimis, programa planuoja geriausią maršrutą ir optimizuoja pristatymo į namus procesą.
• QueueManager – tvarko eiles prie prekių atsiėmimo terminalo parduotuvėje (Click & Collect). Sistema registruoja atvykusius asmenis, siunčia pranešimus darbuotojams ir valdo eilių srautus.
• DeliveryManager – su šia krypčių sąsaja pristatymai tampa paprasti, yra daug būdų palaikyti ryšį su klientais.

Šis sprendimas skirtas kompanijai, kuri yra


Atstovas

UAB "StrongPoint"
Žalgirio g 90, LT-09303 Vilnius
Tel. nr: +370 5 2431252
El. paštas: info.lt@strongpoint.com
www.strongpoint.lt
Į viršų