Šaltinis: Elektronika.lt
Prieš metus Vilniuje įsteigusi padalinį JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ planuoja įgyvendinti tolimesnę plėtrą. Darbui klientų techninio palaikymo centre jau priėmusi 80 žmonių, bendrovė Lietuvoje planuoja plėsti savo paslaugas ir iki 2019 m. pabaigos pasiekti 100 darbuotojų skaičių, rašoma pranešime spaudai.
„Šalį plėtrai rinkomės itin atsakingai, o apsisprendimą lėmė Lietuvoje esantys profesionalūs ir talentingi darbuotojai. Šiandien savo žingsnį laikome itin sėkmingu – atsakomybių perkėlimas vyko sklandžiai, pavyko pasiekti puikių rezultatų. Taigi, esame pasiruošę tolimesnei plėtrai“, – sako Dub Landgrebe, „Bazaarvoice“ viceprezidentas klientų paslaugų diegimui ir palaikymui.
2005 m. įkurta „Bazaarvoice“ šiuo metu trijuose žemynuose turi dešimt padalinių: Ostine (pagrindinis biuras), Belfaste, Beniliukse, Čikagoje, Londone, Miunchene, Niujorke, Paryžiuje, Sidnėjuje, Vilniuje.
Šiuo metu apie 10 proc. visų bendrovės darbuotojų yra iš Lietuvos. „Bazaarvoice“ žinoma dėl savo unikalios kultūros ir stiprių vertybių, kurios įvardijamos kaip rezultatų siekimas, inovacijos, autentiškumas, pagarba, dosnumas, komandinis darbas ir entuziazmas.
Vilniuje „Bazaarvoice“ kuria aukštos pridėtinės vertės darbo vietas, čia jau dirba techninio palaikymo analitikai, paslaugų operacijų ir finansų, techninio diegimo inžinerijos specialistai.
Į Lietuvą taip pat planuojama perkelti ir artimiausiu metu ieškoti 20 kvalifikuotų specialistų: techninio palaikymo inžinierių ir „Full Stack“ programuotojų, paslaugų prekės ženklams koordinatorių.
Kiekvieną mėnesį „Bazaarvoice“ tinkle daugiau nei milijardas vartotojų kuria, peržiūri ir dalinasi unikaliu turiniu – apžvalgomis, klausimais ir atsakymais, socialinėmis nuotraukomis, kuris pateikiamas daugiau nei 6000 prekių ženklų ir pardavėjų interneto puslapių. Visame tinkle „Bazaarvoice“ fiksuoja duomenis, kurie savo aktualumu įgalina skaitmeninės reklamos efektyvumą ir personalizavimą.
Lietuvos padalinyje darbuotojai teikia techninę pagalbą „Bazaarvoice“ klientams – prekių ženklams ir pardavėjams.