>> Įmonės rezultatą matote tik pasibaigus mėnesiui?
>> Kyla sumaištis, jei tiekėjas praneša, kad vėluos su užsakymu?
>> Atsakingi asmenys negali laiku ir greitai numatyti tendencijų ir pardavimų galimybių?
Tai tik kelios iš daugybės problemų, su kuriomis, tikime, jog susiduriate kasdien. Esame ne kartą įrodę, kad prekybinėms įmonėms galime pasiūlyti geriausius sprendimus, todėl norime pasidalinti savo žiniomis su Jumis.
Jei jaučiate, kad dabartinė prekybinių procesų valdymo sistema apriboja Jūsų pardavimų galimybes, kviečiame Spalio 2d. 11:00 prisijungti prie internetinio seminaro, kurio metu apžvelgsime:
• kokie pagrindiniai prekybinių įmonių procesų iššūkiai;
• kaip atrodo prekybininko svajonių procesai;
• kaip galime suvaldyti ir pagreitinti prekybinius procesus naudojantis MS D365 Business Central verslo valdymo sistema ir Power BI verslo analitikos įrankiu.
Seminaro pabaigoje Jūsų lauks specialus pasiūlymas, skirtas tik internetinio seminaro klausytojams!
Internetinį seminarą skaitys ir savo įžvalgomis dalinsis prekybinių procesų valdymo profesionalas ir daugiau nei 10m. patirtį turintis „Softera Baltic“ konsultantas Gediminas Siudikas bei pardavimų specialistas Benas Pabilionis.
REGISTRUOKITĖS: https://www.softera.lt/event/webinaras-prekybinems-imonems/