“Nepaisant pavadinimo pokyčių, mes ir toliau darysime tai, ką mokame geriausiai, – kursime informacines sistemas, – teigia UAB “Exigen Services Lietuva” vadovas Tomas Vaičiūnas. – Žodis “Lietuva” pabrėžia mūsų, kaip tarptautinės kompanijos, patirtį bei gebėjimą efektyviai paskirstyti išteklius visame pasaulyje. Tai dar didesnė atsakomybė prieš mūsų klientus. “Exigen Services” didžiuojasi mūsų darbu Lietuvoje, o mes savo ruožtu džiaugiamės, kad esame lietuviai ir tai atsispindi mūsų naujajame pavadinime”.
Įmonės pavadinime vartojamo vietovardžio pasikeitimas – ambicingas sprendimas. Kompanijos atstovų teigimu, žodis “Lietuva” rodo, kad “Exigen Services”, būdami didžiausi Baltijos šalyse, tokiais siekia tapti ir Lietuvoje.
Apie “Exigen® Services”
Exigen® Services yra pirmaujanti naujos kartos užsakomųjų informacinių sistemų kūrimo paslaugų (Outsourcing 2.0) teikėja ir viena iš geriausių 100 IT paslaugas teikiančių įmonių Jungtinėse Valstijose, remiantis “Inc Magazine’s 2008 Inc5000” duomenimis. Exigen Services derina tarptautinius standartus atitinkančius įgūdžius, pripažintą kompetenciją taikant pažangias programavimo metodikas ir patirtį IT srityje tam, kad sumažintų riziką, kaštus ir sukurtų sprendimus. Kartu Exigen Services siūlo tokias komercines sąlygas, kurios optimizuoja finansų paskirstymą, todėl informacinių sistemų kūrimo paslaugos tampa naudingesnės tarptautinėms įmonėms ir teikiamos paprasčiau. 2000 m. Exigen Services viena pirmųjų pradėjo naudoti Agile metodus greitesniam ir tikslesniam sistemų kūrimui finansinių paslaugų (bankininkystės, draudimo ir brokerių) rinkose, sveikatos apsaugos, telekomunikacijų, valstybiniame ir žiniasklaidos sektoriuose. Klientai yra tiek “Fortune 500” organizacijos, tiek vidutinio dydžio įmonės, tarp jų – “Sun Microsystems”, “CSC”, “Universal Music Group”, “Standard & Poor’s”, “T-Mobile”, “AXA”, “Westpac Bank”, “SEB” bankas ir daugelis kitų. Norėdami sužinoti daugiau, apsilankykite www.exigenservices.lt.