Informacijos šaltinis: Elektronika.lt
Vienas garsiausių CRM apžvalgininkų – Paul Greenberg – paskelbė savo 2-jų dalių prognozes 2009-iesiems. Įdomu, kad kiekviena pranašystė prasideda jos tikimybės balu.
- (8) Paklausa CRM mobilioms priemonėms didės ir gamintojai tęs investicijas į ją nepriklausomai nuo ekonomikos lėtėjimo.
- (6) Didelės įmonės pirks CRM 2.0 įrankius; mažos ir vidutinės ieškos paprastumo CRM sistemose ir taškysis socialiniais įrankiais.
- (6) Užkais debatai dėl geriausios mažojo verslo architektūros tarp REST ir SOA stovyklų.
- (9) Paspartės integravimai tarp tradicinių CRM ir Web 2.0 aplikacijų, galimybių, funkcijų ir charakteristikų.
- (7) Sociuminių portalų kompanijos plačiau integruos CRM aplikacijas per API ir įskiepius.
- (10) SaaS (Software as a Service) taps dominuojančia CRM tiekimo platforma.
- (7) „Cloud computing“ taps vis svarbesniu verslo „darymo“ ir informacijos saugojimo būdu.
- (6) „Platform as a Service“ ir „atvirojo kodo“ platformos taps labai konkurencingomis ir vienu iš pagrindinių būdų, kuriuo CRM siūlys tinkinimo galimybes ir architektūrą.
- (7) „Atvirasis kodas“ tęs lėtą bet atkaklią skverbtį į CRM, bet naujokų nebus daug.
- (7) Socialinės charakteristikos atsiras tarp privalumų ir funkcijų kaip gyvybiškai svarbios CRM aplikacijų dalys: identitetas, veiksmai, reputacija, įtaka, įtakojimas.
- (9) Įmonėms taps strategiškai svarbūs autentika ir skaidrumas.
- (9) Viešajame sektoriuje CRM augimas tęsis net recesijos metu.
- (100) Jankiai laimės 2009 Pasaulio Seriją (sirgaliaus pokštas nuosavame tinklaraštyje).