Informacijos šaltinis: UAB “Exigen Services Lietuva“
Naujos kartos informacinių sistemų kūrėja “Exigen Services Lietuva” tapo pirmąja kompanija Lietuvoje, įdiegusia “TickIT” – tarptautinį ISO pagrindu specialiai IT įmonėms sukurtą kokybės standartą. Tai reiškia, jog jį įgijusi kompanija laikosi geriausios vadybos praktikos reikalavimų.
“TickIT” apima organizacijų programinės įrangos kokybės vadybos sistemų vertinimą ir sertifikavimą pagal ISO 9001. Pasak kompanijos atstovų, minėta vadybos sistema atveria platesnes verslo galimybes, suteikia konkurencinį pranašumą rinkoje bei leidžia dalyvauti stambesnių ir įvairesnių projektų konkursuose.
“Aukšta produktų kokybė visada buvo vienas iš pagrindinių mūsų įmonės prioritetų. Nuo pat biuro Lietuvoje atsiradimo kūrėme vidinius kokybės standartus, kėlėme aukštus reikalavimus savo procesams ir produktams. Audito metu nepriklausomi ekspertai patvirtino, jog finansų bei laiko investicijos į kokybės ir procesų tobulinimą pasiteisino, – teigia UAB “Exigen Services Lietuva” vadovas Tomas Vaičiūnas.
Anot jo, įdiegę “TickIT” standartą “Exigen Services Lietuva” darbuotojai aukštai užkėlė kokybės kartelę ne tik sau, bet ir kitoms IT įmonėms mūsų šalies rinkoje.
“Tai yra pirmasis atvejis, kai Lietuvos įmonės kokybės vadybos sistema sertifikuojama pagal “TickIT” schemos reikalavimus. Atlikus auditą nustatyta, jog tirtų procesų kokybė yra aukšta, o “Exigen Services Lietuva” veikla vykdoma pagal “TickIT” modelio reikalavimus, – teigė Peter Coady, specialiai iš Didžiosios Brirtanijos atvykęs, kompanijos “Lloyd‘s Register Quality Assurance” vyriausiasis auditorius.
“TickIT” – tarptautinis programinės įrangos pramonės kokybės vadybos orientyras. Ši iniciatyva pradėta įgyvendinti suvokus, jog ISO 9001 yra pernelyg apibendrintas ir sunkiai pritaikomas programinės įrangos pramonėje. Didžiosios Britanijos Prekybos ir pramonės valdybai inicijavus šalies vyriausybė įpareigojo Didžiosios Britanijos kompiuterių organizaciją (BCS) sukurti “TickIT” iniciatyvą ir jai vadovauti.
Apie “Exigen Services”
Exigen Services yra pirmaujanti naujos kartos užsakomųjų informacinių sistemų kūrimo paslaugų (Outsourcing 2.0) teikėja ir patenka į 100 geriausių IT paslaugas teikiančių įmonių sąrašą Jungtinėse Valstijose, remiantis “Inc Magazine’s 2008 Inc5000” duomenimis. Exigen Services derina tarptautinius standartus atitinkančius įgūdžius, pripažintą kompetenciją taikant pažangias programavimo metodikas ir patirtį IT srityje tam, kad sumažintų projektų riziką, kaštus ir sukurtų optimalias IT sistemas. Kartu Exigen Services siūlo tokias komercines sąlygas, kurios optimizuoja finansų paskirstymą, todėl informacinių sistemų kūrimo paslaugos tampa naudingesnės tarptautinėms įmonėms ir teikiamos paprasčiau. 2000 m. Exigen Services viena pirmųjų pradėjo naudoti Agile metodus greitesniam ir tikslesniam sistemų kūrimui finansinių paslaugų (bankininkystės, draudimo ir brokerių) rinkose, sveikatos apsaugos, telekomunikacijų, valstybiniame ir žiniasklaidos sektoriuose. Klientai yra tiek “Fortune 500” organizacijos, tiek vidutinio dydžio įmonės, tarp jų – “Sun Microsystems”, “CSC”, “Universal Music Group”, “Standard & Poor’s”, “T-Mobile”, “AXA”, “Westpac Bank”, “SEB” bankas ir daugelis kitų.
Dėl išsamesnės informacijos kreipkitės šiais adresais:
Atstovas spaudai: Įmonės atstovas:
„Bosanova“ „Exigen Services Lietuva“
Laurynas Kaminskas
+370 656 40777 +370 659 60515
mailto:laurynas@bosanova.lt tomas.vaiciunas@exigenservices.com