Informacijos šaltinis: UAB “Softera Baltic”
Š.m. sausio 31 dieną, 12:30 val. verslo lyderių centre BLC (K. Donelaičio g. 62, Kaunas) Softera Baltic organizuoja renginį „Naujos galimybės verslo valdymui“. Renginys skirtas smulkioms ir vidutinėms Lietuvos įmonėms, naudojančioms Microsoft verslo valdymo sistemą Dynamics NAV, taip pat norinčioms keisti savo turimas ERP sistemas.
Renginio metu bus pasakojama apie naujausias verslo valdymo galimybes, padedančias kontroliuoti procesus, užtikrinti veiklos stabilumą ir priimti racionalius sprendimus. Dalyviai išgirs kas naujo Microsoft Dynamics NAV2013 versijoje, susipažins su veiklos analizės, CRM ir SharePoint galimybėmis.
Data: 2013 01 31 || Pradžia 12:30 || Vieta: K. Donelaičio g. 62, Kaunas
Norintys dalyvauti, kviečiami registruotis el. paštu vaida@softera.lt
Renginys nemokamas
RENGINIO DIENOTVARKĖ:
12:00-12:30 Registracija, kava
12:30-13:00 Kas laukia 2013taisiais? | Tomas Kazokas, Softera Baltic vadovas
13:00-13:45 Dynamics NAV2013 technologiniai platformos pokyčiai | Saulius Virbalis, vyr. konsultantas || Technologiniai atnaujinimai, suteikiantys dar daugiau lankstumo ir naujų galimybių – ženkliai pagerėjusi greitaveika, integracija su kitomis sistemomis (WEB services), galimybė veikti tiek „debesyje“ (Cloud), tiek įmonės serveriuose, vartotojų prieiga su praktiškai visais išmaniaisiais įrenginiais (WEB client).
13:45-14:30 Dynamics NAV2013 funkcionalumo atnaujinimai | Adas Šliteris, vyr. konsultantas || Finansų specialistai išgirs apie naują pinigų srautų prognozavimo ( Cash flow forecast) ir kaštų paskirstymo (Cost accounting) funkcionalumą. Gamybos specialistams bus pristatytas komplektavimo funkcionalumas (Assembly management) ir planavimo įrankiai (Item availability by timeline; Item availability by event; Supply planning enhancement) bei kitos naujovės.
14:30-14:45 Kavos pertraukėlė
14:45-15:20 Kiekviename chaose yra sava tvarka: naujos veiklos analizės galimybės | Algirdas Kepežinskas, BI skyriaus vadovas || Supažindinsime su naujais Microsoft BI produktais, padėsiančiais lengviau pažvelgti į Jūsų Dynamics NAV sukauptus duomenis, parodysime gyvą demonstraciją ir atsakysime į kylančius klausimus.
15:20-15:55 SharePoint 2013 Intraneto variantai ir dokumentų valdymo galimybės | Andrėjus Lizunovas, EnovaPoint vadovas || SharePoint platformos galimybės, apimančios įmonės vidinius portalus, informacijos paiešką, dokumentų valdymą bei informacijos sklaidos optimizavimą.
15:55-16:30 Ar mano įmonei reikia CRM? | Andrius Darulis, CRM skyrius vadovas || Vis daugiau klientų klausia „ar mano įmonei reikia CRM?“. Vienareikšmio atsakymo nepateiksime, tačiau paanalizuosime realius klientų poreikius ir pasidalinsime praktinėmis rekomendacijomis.
16:30-18:00 Diskusijos, vynas ir užkandžiai
Maloniai kviečiame dalyvauti!
Norintys dalyvauti, kviečiami registruotis el. paštu vaida@softera.lt
Apie „SOFTERA BALTIC“
„Softera Baltic“ įkurta 2008 metais ir šiuo metu yra vienas didžiausių Microsoft sprendimų verslui partneris Lietuvoje, siūlanti ERP, NAV ir verslo analitikos (Business Intelligence) sprendimus verslui. Įmonėje dirba 40 sertifikuotų specialistų.
„Softera Baltic“ dirba su vidutinėmis ir stambiomis įmonėmis nuo maisto pramonės ir baldų gamybos, lengvosios pramonės, didmeninės prekybos iki finansų, statybos bei paslaugų sektoriaus. „Softera Baltic“ realizuotais sprendimais naudojasi daugiau kaip 70 stambių Lietuvos įmonių: Marijampolės pieno konservai, Norvelita, Naujasis Nevėžis, Mitnija, Pieno žvaigždės, Vilkyškių pieninė, Akropolis, YIT Kausta, Lietuvos paštas, Lietuvos spauda, Danske Bank A/S, Thermo Fisher Scientific, Vildika, Eckes Granini Lietuva ir kt.
2010 m. „Softera Baltic“ pripažinta Microsoft Dynamics metų partnere Lietuvoje, o 2011 m. – Lietuvos metų Microsoft partnere.
Kontaktinis asmuo: Vaida Kepežinskienė | marketingo specialistė
M. +370 617 29253 || El.p. vaida@softera.lt || http://www.softera.lt/