Informacijos šaltinis: Bilietai LT
Nacionalinis bilietų platintojas “Bilietai LT” naująjį rudens sezoną pradeda įdiegęs technologiškai ir vizualiai atnaujintą bilietų pardavimo sistemą. Optimizuota internetinė parduotuvė leidžia 40 proc. greičiau rezervuoti ir pirkti bilietus.
“Bilietai LT” veiklos vadovo Kęstučio Tamošiūno teigimu, atnaujintos sistemos privalumus greičiausiai pajus renginių lankytojai.
Nuo šiol elektroninėje parduotuvėje www.bilietai.lt žiūrovai gali pirkti bilietus su įvairiomis nuolaidomis, rasti išsamesnę informaciją apie renginius, daugiau iliustracijų, garso bei vaizdo klipų. Atnaujinta svetainės paieškos programa suteikia galimybę lengviau atrasti dominančius renginius, o supaprastintas pirkimo procesas – greičiau įsigyti elektroninius bilietus – “greitukus”.
“Naujovių diegimas elektroninėje erdvėje yra viena iš prioritetinių įmonės strateginių krypčių, kurią sėkmingai vykdome ne vienerius metus”, – sako K. Tamošiūnas.
Pasak jo, renginių lankytojai, dėl spartesnių technologinių bilietų pardavimo sprendimų, taip pat pastebės greitesnį aptarnavimą ir visose “Bilietai LT” kasose.
Nacionalino bilietų platintojo veiklos vadovo teigimu, patobulinta bilietų pardavimo sistema bus patogesnė ne tik pirkėjams. Įdiegti pakeitimai renginių organizatoriams suteiks galimybę dar efektyviau valdyti finansinius procesus.
“Renginių organizatoriams skirtas pardavimų valdymo įrankis leidžia, bet kur ir bet kada, esant interneto ryšiui, prisijungti prie sistemos ir grafikų bei diagramų pagalba įvairiais pjūviais analizuoti statistinius duomenis. Didžiausia naujovė – galimybė prognozuoti pajamas pagal formulę, kurią kūrėme remiantis penkių metų bilietų platinimo patirtimi bei įžvalgomis. Esu įsitikinęs, jog sunkmečio laikotarpiu tai yra ypač aktualu bei naudinga”, – sako “Bilietai LT” veiklos vadovas K. Tamošiūnas.
Veiklos vadovo teigimu, tiek “Bilietai LT”, tiek Ukrainoje įkurta dukterinė kompanija “Kvytky UA”, siekia patenkinti klientų lūkesčius, todėl nuolat tiria jų poreikius bei tobulina bilietų pardavimo procesą. Greitu metu renginių organizatoriams įmonė rengiasi pasiūlyti ir naujų technologinių rinkodaros sprendimų.
Per pastaruosius du metus, siekdama efektyvesnio sistemos veikimo, į programos modernizavimą “Bilietai LT” investavo 200 tūkst. Lt. Dar tiek pat įmonė planuoja investuoti ir per ateinančius du metus, kai gaus Europos Sajungos fondų paramą.
Naujus technologinius sprendimus nacionaliniam bilietų platintojui įdiegė profesionalūs informacinių sistemų kūrėjai UAB “nSoft”.