Informacijos šaltinis: UAB “Officeday”
Didžiausia Lietuvoje biuro prekių tiekėja “Officeday” pristato atnaujintą elektroninę biuro aptarnavimo sistemą. Anot bendrovės vadovo, naujas valdymo įrankis labiausiai susijęs su atsigaunančia šalies ekonomika ir augančiu rinkos poreikiu.
“Šalies ūkio atsigavimą pajutome dar pernai, todėl naujos el. sistemos įdiegimas pastaruoju metu buvo vienas svarbiausių mūsų bendrovės uždavinių. Naujoji sistema padeda iki 50 proc. sumažinti mūsų klientų laiko sąnaudas, kadangi pagreitėja prekių užsakymas ir jų pristatymas. Taip įmonės gali daugiau resursų skirti savo verslo procesų analizei”, – teigia “Officeday” generalinis direktorius Tomas Mačernis.
Pasak “Officeday” vadovo, atnaujintoje el. sistemoje klientai lengvai gali užsisakyti ne tik biuro prekių, bet ir realiu laiku susikurti ir užsisakyti vizitinių kortelių, antspaudų ir kitų reklaminių gaminių. Pagaminti reklaminiai produktai klientui pristatomi jau kitą darbo dieną.
Be to, el. sistemos pagalba visos biuro prekių atsargos, kurios yra “Officeday” sandėliuose, yra matomos klientams, o sistemoje įdiegtos 3PL (trečios šalies) logistikos paslaugos suteikia galimybę užsisakyti ir saugoti “Officeday” sandėliuose savo prekes, matyti jų likučius.
Į el. aptarnavimo sistemą bendrovė investavo 0,7 mln. litų, ketvirtadalį projekto vertės sudaro ES parama. Atnaujinta sistema nuo šiol aptarnauja ne tik verslo įmonės, bet ir privačius asmenis.
T. Mačernis tiki, kad verslo sistemų diegimas atneš teigiamų rezultatų ne tik įmonei ir jos klientams, bet ir visos šalies ekonomikai.
“Paskutinį ketvirtį bendrovės pardavimai augo 15 proc. Ypač ženklus augimas fiksuojamas srityse, kurioms yra būtinas efektyvus ir greitas valdymas el. sistemos pagalba – tai verslo dovanos ir reklaminė spauda bei 3PL logistikos paslaugos. Investuodami į verslo sistemas tikimės, kad būsime ne tik patrauklūs klientams, bet ir bent kiek prisidėsime prie atsigaunančios šalies ekonomikos”, – pažymi “Officeday” vadovas.