Duomenų centrų ir
informacinių sistemų valdymo lyderė Baltijos šalyse „Baltic Data Center“
(BDC) pasirašė naują trejų metų sutartį su DNB banku dėl informacinių
technologijų (IT) infrastruktūros priežiūros Lietuvoje, Latvijoje ir
Estijoje.
DNB grupės IT infrastruktūrą visose trijose Baltijos šalyse BDC prižiūri
jau šešerius metus. BDC diegiami sprendimai leido bankui sėkmingai
plėtoti veiklą ir užtikrinti verslo augimą sparčiai kintančioje
aplinkoje. Pokyčius įvertino banko
„Mūsų klientai vis aktyviau naudojasi internetine bankininkyste,
mokėjimo kortelėmis, išmaniaisiais įrenginiais. Tam, kad užtikrintume
kokybiškas paslaugas savo klientams, privalome ne tik nuolat atnaujinti
naudojamas IT sistemas, diegti inovatyvius sprendimus, bet ir užtikrinti
aukšto lygio klientų duomenų saugumą bei sklandžią visos
infrastruktūros veiklą“, – sako DNB banko prezidento pavaduotoja bei už
banko verslo procesų aptarnavimo padalinių veiklą atsakinga valdybos
narė Vaineta Barevičiūtė.
Pasirašytoje sutartyje apibrėžti nauji banko IT sistemų priežiūros
reikalavimai, susitarta dėl pagrindinių ateities projektų. Šiuo metu abi
kompanijos jau įgyvendina ypač patikimo tinklo, jungiančio duomenų
centrus, atnaujinimo projektą.
„Šiais laikais patikimumas matuojamas ne saugyklos sienų storiu, o tuo,
koks yra jose laikomų duomenų saugumo lygis. BDC, plėtodama IT
paslaugas, siekia aukščiausiojo lygio saugumo ir kokybės standartų. Tai
liudija ir tarptautinio komercinio banko pasitikėjimas mumis. Vertiname
šį pasitikėjimą ir keliame sau reikalavimą viršyti lūkesčius, todėl
nuolat investuojame į kompetenciją ir paslaugų naujoves“, – teigia BDC
generalinis direktorius Aleksandras Samuchovas.
Per šešerius bendradarbiavimo metus BDC DNB bankui įrengė apsaugotą nuo
elektromagnetinio spinduliavimo požeminį duomenų centrą, įdiegė
specialiai bankui skirtą IT struktūrą, sujungė kelių valstybių IT
sistemas į vieną. Įgyvendindama itin svarbius projektus, BDC trumpam
laikotarpiui skirdavo iki 16 kartų daugiau darbuotojų nei reikia
įprastai DNB banko IT sistemų priežiūrai – bankui nereikėjo rūpintis IT
specialistų paieška, buvo garantuojama, kad darbai bus atlikti
kokybiškai ir laiku.