“dPort” sistema mažina popierių šūsnis biuruose

2009 05 28 Šaltinis: UAB „Prototechnika“

Informacijos šaltinis: UAB “Prototechnika”



Verslo analitikai skaičiuoja, kad vieno oficialaus dokumento parengimas ir išsiuntimas įmonei kainuoja 3–5 Lt be PVM. Šias išlaidas mažina apskaitos ir verslo valdymo sprendimus kurianti UAB “Prototechnika”. Bendrovė sukūrė naują verslo duomenų ir dokumentų apsikeitimo sistemą “dPort”, su kuria įmonės bet kokia elektronine informacija tarpusavyje ar su savo klientais keisis greičiau, patogiau ir svarbiausia sunkmečiu – pigiau.

Pasak Vidmanto Narijausko, “Prototechnikos” projektų direktoriaus, “dPort” suteikia akivaizdžią galimybę sutaupyti brangų darbuotojų laiką, atpiginti veiklos procesus, o lėšas, anksčiau naudotas dokumentų paruošimui, popieriui, vokams, siuntimo išlaidoms, panaudoti tiesioginiam verslo augimo skatinimui. Ne mažiau aktuali sistemos savybė – duomenų siuntėjo informavimas apie duomenų pristatymo būseną.

Naujasis dokumentų apsikeitimo sprendimas sąskaitas faktūras, ataskaitas, kainininkus, pranešimus apie skolas, informaciją tiekėjams ir daugelį kitų dokumentų išsiunčia klientui patogiausiu būdu: elektroniniu laišku, patalpinant į serverį, kitą kompiuterį, specializuotą “dPort” svetainę ir kt. Be to, “dPort” gali parengti skirtingus dokumentus pagal kliento poreikį, pvz., sąskaitos faktūros formos parengiamos atsižvelgiant į pasirinktą gavėją, padalinį, kuriame registruotas dokumentas, prekių asortimentą ir pan. Šiuo atveju skirtingoms klientų grupėms arba pardavimams iš skirtingų skyrių automatiškai bus formuojamos ir skirtingos sąskaitų faktūrų formos.

Naudojantis “dPort” interneto svetaine dokumentus galima persiųsti ir fiziniams asmenims ar organizacijoms, nenaudojančioms jokios apskaitos sistemos.

“Duomenų mainų sistema “dPort” yra tiesioginis krizės vaikas, mat viskas, kas gali sumažinti sąnaudas ir padidinti galimybes, sunkmečiu yra labiausiai paklausu. Pastebėjome, kad IT sprendimus įsigyjančioms įmonėms vis mažiau aktualus gamintojo vardas ar vyraujanti mada. Dabar į pirmą vietą renkantis produktą iškopia patikimumas, funkcionalumas ir akivaizdžiai apskaičiuojama nauda įmonei”, – teigia “Prototechnikos” projektų direktorius.

Kęstučio Skukausko, “Prototechnikos” direktoriaus plėtrai, teigimu, sistema leidžia išsiųsti ir priimti duomenis iš skirtingų verslo valdymo sistemų, todėl ja gali naudotis ne tik “Prototechnikos” kuriamų “Skaitos” programų vartotojai, bet ir kitomis programomis besinaudojančios įmonės.

“Skaitos” klientai ir anksčiau galėjo importuoti ir eksportuoti duomenis, tačiau tai yra tik vienas duomenų mainų etapas: atsisiunčiant reikalingas bylas, pasirenkant tinkamas importo procedūras, tikrinant duomenis ir persiunčiant juos savo klientams dažniausiai būdavo reikalingas žmogaus dalyvavimas. Dabar įmonės apskaitos ir “dPort” sistemų sąsajos dėka elektroninės informacijos mainai gali būti integruoti į įmonės procesus – taip pasiekiamas gerokai aukštesnis automatizacijos lygmuo. Sistemoje numatyta galimybė jos funkcijomis naudotis ir kitų verslo valdymo ir apskaitos programų vartotojams.

Bendrovės kuriamų “Skaitos” programų šeimą taip pat sudaro buhalterinės apskaitos sprendimas “LengvaSkaita”, verslo valdymo ir optimizavimo sprendimas “EuroSkaita”, darbo užmokesčio programa “PersonaloSkaita”, darbo su klientais sprendimas “CRM Skaita”, e. parduotuvių sprendimas “WWW Skaita” ir individualius įmonės procesus valdanti programa “SkaitaSolution”. “Prototechnikos” klientai be standartinės išteklių valdymo sistemos gali įsigyti mobilaus vadybininko sprendimą ir “Skaitą” papildančią sandėlio valdymo specializuotą programinę įrangą.

Daugiau informacijos:

Vidmantas Narijauskas,

UAB “Prototechnikos” projektų direktorius,

tel. (85) 2139111, +370 687 12264,

e. paštas: VidmantasN@prototechnika.lt,

tinklalapis: http://www.prototechnika.lt/

Kęstutis Skukauskas,

UAB “Prototechnika” direktorius plėtrai,

tel. (85) 2139111, +370 687 12262,

e. paštas: kestutiss@prototechnika.lt,

tinklalapis: http://www.prototechnika.lt/

Atgal į sąrašą
Į viršų