Informacijos šaltinis: UAB “IBM Lietuva”
Informacinių technologijų korporacija IBM pristatė naujos versijos IBM „Lotus Connections 3.0“ programinę įrangą ir pagalbinių paslaugų paketą, palengvinsiantį organizacijų darbuotojų bendravimą ir padėsiantį įmonėms sėkmingiau prisitaikyti prie globalios verslo aplinkos. Atnaujinta programinė įranga leis organizacijų darbuotojams paprasčiau pasiekti reikalingą informaciją ir pasinaudoti kitų darbuotojų žiniomis savo darbo produktyvumui.
Pasak IBM ekspertų, naujoji programinė įranga suprojektuota taip, kad darbuotojai galėtų lengvai jungtis į virtualias bendruomenes, surastų svarbią informaciją ir kitus išteklius. IBM „Lotus Connections 3.0“ įgalins vartotojus naudotis diskusijų forumais, asmeniniais darbuotojų tinklaraščiais ar „wiki“ platformos puslapiais. Tai padės sukurti idėjų bei inovacijų sklaidos terpę organizacijoje.
Naujoji socialinės programinės įrangos versija taip pat turi didesnius analitinius pajėgumus, todėl su ja įmonių darbuotojams bus žymiai lengviau plėsti profesinį socialinį tinklą. Pagal vartotojo darbo veiklos interesus programinė įranga automatiškai pateiks rekomendacijas, kurių asmenų žinios ir kompetencija galėtų būti naudingos darbuotojui. Be to, IBM „Lotus Connections 3.0“ programinė įranga leis prie organizacijos tinklo prisijungti ir per sumaniuosius telefonus ar planšetinius kompiuterius, todėl keitimasis informacija bei bendradarbiavimas galės vykti ir už kompanijos patalpų.
IBM teigimu, kartu su programine įranga teikiamos ekspertinės paslaugos padės užtikrinti, kad organizacijos socialiniai tinklai būtų maksimaliai išnaudoti, o investicijos į juos kuo greičiau atsipirktų. Socialinius tinklus išnaudojančio verslo strategijų kūrimo ir įgyvendinimo ar lyderių ugdymo socialinių tinklų aplinkoje programos leis organizacijoms pasinaudoti IBM sukauptomis žiniomis ir konsultavimo praktika.
„Šiandien pasaulyje pastebima kompanijų transformacija į socialinių tinklų verslo įmones, o pokyčius organizacijose lemia poreikis prisitaikyti prie naujų globalios ekonomikos situacijų ir siekis išlaikyti konkurencinį pranašumą pasikeitusioje verslo aplinkoje, – teigia „IBM Lietuva“ programinės įrangos pardavimų vadovė Gabrielė Kemeklytė. – Nauja darbuotojų karta įpratusi įvairiais socialiniais tinklais naudotis visose gyvenimo srityse, todėl organizacijoms būtina išnaudoti šių darbuotojų potencialą.“
IBM neseniai atliktas pasaulio įmonių žmogiškųjų išteklių vadovų tyrimas atskleidė, kad geresnius finansinius rezultatus demonstruojančios įmonės net 57 proc. labiau linkusios suteikti sąlygas savo darbuotojams naudotis socialiniais tinklais ir socialine programine įranga, tačiau mažiau nei 23 proc. darbuotojų šia programine įranga naudojasi svarbiai informacijai ar žinioms įgyti.