Kaip suvaldyti nenuspėjamą darbų srautą, užtikrinti aukščiausią paslaugų kokybę ir klientų pasitenkinimą? Atsakymus į šiuos klausimus prieš pusmetį „Blue Bridge Code“ Geležinkelių industrijų skyriaus vadovė Jolanta Skeivelienė rado LEAN metode „Kanban“. Tačiau „Lean Academy Lithuania“ steigėjas ir vyriausiasis partneris Tadas Pukšta atskleidžia, kad šis LEAN metodas – ne vienintelis, galintis padėti greičiau ir kokybiškiau kurti ir teikti aukštos pridėtinės vertės paslaugas.
Nugalėti chaosą padeda prioritetai
„Blue Bridge Code“ kuria ir prižiūri informacines sistemas, o tai reiškia, kad dienos darbų neįmanoma tiksliai suplanuoti – niekada nežinai, kokius incidentus ir problemas teks spręsti šiandien. Kartais darbuotojai net nežinodavo, kas yra prioritetas – kiekvienas naujas darbas atrodo skubus, o laiko iki galo pabaigti ankstesnį darbą vis pritrūksta. Galiausiai, nuo vieno darbo šokama prie kito, o realių rezultatų dienos pabaigoje nėra. Nusprendėme šią problemą išspręsti“, – pasakoja J. Skeivelienė.
Pagal „Kanban“ metodiką visi darbai surašomi ant atskirų lapelių ir pritvirtinami įvairiose jų atlikimo etapuose.
„Svarbu pažymėti, kad visiems darbams pirmiausia priskiriamas prioriteto lygis – nusprendžiama, kuris darbas svarbiausias ir pradedama nuo jo. Darbuotojas arba komanda, paėmusi vieną lapelį, negali imti antro, kol pirmasis lapelis nepereina visų privalomų proceso dalių – programavimo, testavimo ir t. t.“, – aiškina pašnekovė.