Autorius: dr. Robertas Šertvytis, AIVA SISTEMA, KŪB
Daugelis įmonių žemo darbo našumo, blogo klientų aptarnavimo priežastimi laiko viską apimančios verslo valdymo sistemos nebuvimą (žr. www.esparama.lt ).
Išnagrinėjus įvairių įmonių veiklą, išskiriame tipinius procesus, kuriuos galima automatizuoti verslo valdymo sistemos pagalba:
1) Prekių, paslaugų, gaminių kainynų-katalogų sudarymas ir keitimas
2) Naujų klientų paieška ir esamų klientų skatinimas naujiems pirkimams
3) Kontaktų su klientais valdymas-registravimas, planavimas, vykdymo kontrolė
4) Komercinių pasiūlymų, sutarčių ir užsakymų vykdymui ruošimas bei vykdymo kontrolė
5) Pardavimų parduotuvėse apskaita
6) Elektroninė komercija
7) Tiekimo procesų valdymas
8) Paslaugų klientams ir darbų vykdymo valdymas
9) Gamybos valdymas
10) Projektų valdymas
11) Atlyginimų skaičiavimas
12) Buhalterinė apskaita
13) Dokumentų valdymas
Panagrinėsime detaliau kiekvieną iš šių procesų, parodydami pagrindinius sprendimus bei jų naudą. Ypač atkreipsime dėmesį į būdą, kaip panaudoti internetą šių sprendimų efektyvumui didinti.
Šiame straipsnyje analizuojami pirmieji keturi procesai.
Straipsnį skaitykite čia.