Informacijos šaltinis: UAB “Omnitel”
Vilnius, sausio 28 d. Iškilus klausimui apie kompiuterį ar internetą “Omnitel” klientai nuo šiol atsakymą galės gauti trumpuoju numeriu 1550. IT pagalbos paslaugą savo klientams “Omnitel” pradeda teikti bendradarbiaudama su informacinių technologijų sprendimų ir paslaugų teikėja bendrove “Atea”.
“Omnitel” yra užtikrinta Lietuvos plačiajuosčio mobiliojo interneto lyderė bei viena iš didžiausių nešiojamųjų kompiuterių pardavėjų Lietuvoje. Suprantama, kad, be įprasto klientų aptarnavimo, norime suteikti savo klientams galimybę gauti platesnę kvalifikuotą IT pagalbą” – sakė “Omnitel” viceprezidentas komercijai Remigijus Štaras.
Trumpuoju numeriu 1550 “Omnitel” vartotojai galės pasikonsultuoti kasdieniais klausimais, kylančiais pradėjus dirbti kompiuteriu: kaip įdiegti tam tikras programas, prijungti įrenginius, susikurti el.pašto dėžutę, atlikti norimus veiksmus “MS Office” programomis ir pan. Specialistai paskambinusius konsultuos žodžiu, o klientui pageidaujant – nuotoliniu būdu, prisijungę prie vartotojo kompiuterio. Už papildomą mokestį specialistą bus galima išsikviesti į namus ar darbo vietą.
Skambutis IT pagalbos trumpuoju numeriu 1550 vartotojams kainuos 2 Lt už minutę.