Pristatyta unikali užsakymų valdymo sistema smulkioms ir vidutinėms paslaugų bendrovėms

2011 02 02 Šaltinis: UAB "Omnitel"

Informacijos šaltinis: UAB “Omnitel”

Mobiliųjų telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“ kartu su partnere bendrove „Ventus Viatorius“ savo verslo klientams pasiūlė užsakymų ir rezervacijų valdymo sistemą „Salonium“, kuri leidžia išmaniuoju telefonu arba kompiuteriu valdyti užsakymus, o klientams – užsirašyti paslaugoms internetu. „Salonium“ labiausiai tinka smulkioms ir vidutinėms paslaugas teikiančioms įmonėms – odontologijos klinikoms, teisininkams, grožio salonams ar individualių mokymų paslaugų teikėjams.

„Pasiūlydami „Salonium“, suteikiame šalies verslininkams, ypač smulkiajam ir vidutiniam verslui, unikalią priemonę išplėsti jų verslo galimybes, padėti patogiai ir be didelių investicijų pritraukti naujus klientus. Tokių įrankių nedidelės įmonės iki šiol neturėjo“, – sako „Omnitel“ viceprezidentas rinkodarai ir paslaugoms Darius Maikštėnas.

„Salonium“ leidžia dirbti efektyviai ir paprastai, nes nereikia įsigyti programinės įrangos licencijų – mokama tik už tai, kuo pasinaudota, o pati sistema veikia interneto naršyklėje arba išmaniajame telefone. Be to, „Salonium“ padeda patogiau valdyti užsakymus: juos priimti, rezervuoti klientų vizito laiką, skirti reikiamą specialistą, kaupti kontaktinę informaciją. Taip pat sistema siūlo galimybę klientui pačiam užsiregistruoti vizitui internetu bei pasirinkti norimą laiką.

„Omnitel“, turinti plačiausią Lietuvoje 3G mobiliojo interneto tinklą, „Salonium“ siūlo kartu su mobiliojo interneto telefone arba kompiuteryje paketais už specialią kainą – klientams, sudariusiems ar pratęsusiems paslaugų sutartis, „Salonium“ kainuos pigiau nei įprastai.

Atgal į sąrašą
Į viršų