Informacijos šaltinis: UAB “UCS Baltic”
Teisingai pasirinkta valdymo sistema didina įmonės konkurencingumą ir darbo efektyvumą
VILNIUS – Pažangi elektroninė restoranų apskaitos bei finansų valdymo sistema “R-Keeper” padeda tarptautiniam greito maisto restoranų tinklams KFC bei “Pizza Hut” sėkmingai plėtoti verslą ir pagreitinti klientų aptarnavimą.
KFC vadovė Baltijos šalims Aurelija Gorelienė teigia, kad “viena svarbiausių viešojo maitinimo įstaigos, siekiančios sėkmingai valdyti, planuoti, kontroliuoti personalo darbą, gerinti darbo našumą, ir efektyviau aptarnauti klientus – tai patogi, funkcionali ir greita restorano apskaitos bei valdymo sistema. Tokia, kaip “R-Keeper”.
Lietuvoje sparčiai populiarėjančios “greitojo” viešojo maitinimo įstaigos susiduria su begale naujų iššūkių, iš kurių vieni svarbiausių yra aptarnavimo greitis, personalo elgesio kontrolė. Rinkos vystymasis įpareigoja ieškoti naujų išeičių, tobulinti esamas programas ir įrangos modelius, kad būtų patenkinti visi klientų poreikiai. Poreikis automatizuoti paslaugų grandis (procesus) nuo maisto užsakymo, jo pateikimo klientui, kliento atsiskaitymo iki sprendimas,apskaitos, analizės, ataskaitų. Atsižvelgdama būtent į tai, kompanija “UCS Baltic” yra pristačiusi Lietuvos restoranų rinkai patobulintą apskaitos sistemą “R-Keeper”. Tai padedantis maitinimo įstaigų savininkams kontroliuoti darbuotojų darbą, išvengti finansinių nuostolių, nesusipratimų ir keblių situacijų, kylančių personalui dirbant kasoje.
Video stebėjimo sistema, sujungta su restorano valdymo sistema “R-Keeper”, įgalina vadybininkus stebėti darbą restorano salėje ir kasose realiu laiku bei už praėjusius laikotarpius. Vienoje ekrano pusėje matomas tiesioginis vaizds iš pasirinktos kameros, kitoje – atliekamos operacijos turinys. Matomas ir pats darbuotojas, kaip jis dirba, kokius veiksmus atlieka, ir kokios operacijos yra atliekamos programoje: tuo metu redaguojamo užsakymo turinys, apmokėtų kvitų turinys, visos darbuotojo atliktos operacijos. Sistema taip pat įgalina stebėti kiekvieną įtartiną kasininko atliktą operaciją, pvz. “Atsisakyti patiekalo”, “Pritaikyti nuolaidą”, “Atšaukti sąskaitos spausdinimą”, ir padeda visiškai išvengti nuostolių dėl darbuotojo savivalės ar klastojimo. Pasirinktinai galima peržiūrėti tik tuos vaizdo įrašus, kuriuose buvo atliktas patiekalų šalinimas, peržiūrėti kvitus, kurie buvo ištrinti, visas operacijas ir jų video įrašus. Vienu pelės klavišo paspaudimu parodomas vaizdas kas tuo metu vyko, kai buvo atliekama konkreti pasirinkta darbuotojo operacija. Vaizdo medžiaga gali būti saugoma keletą mėnesių.
Ši sistema skatina darbuotojus gerai dirbti, stengtis, pagerina lankytojų aptarnavimo kokybę restorane, didina pelną ir kelia įstaigos įvaizdį. “Akivaizdu, kad darbuotojų elgsena šios sistemos dėka pakito”, – džiaugiasi p.A.Gorelienė, – “žmonės pradėjo uoliau ir sąžiningiau dirbti, pagreitėjo užsakymo pateikimo restorano svečiams procesas, nebegaištama laiko atskirai tvarkantis su sekančiais užsakymais”.