Šimtai mokytojų Lietuvoje pradėjo mokytis dirbti su technologijomis

2019 09 17

Pirmadienį prasidėjo mentorystės programos pradinių klasių mokytojams „Technologijų vedliai“ naujas sezonas. Į jo atidarymo renginį Lietuvos nacionalinėje Mažvydo bibliotekoje suvažiavo 440 mokytojų, kurie ateinančius tris mėnesius nemokamai mokysis programavimo konceptų, susipažins su virtualia realybe, mobiliųjų programėlių kūrimu bei dirbtinio intelekto galimybėmis.

Foto autorius: Deividas Podvolskis
Foto autorius: Deividas Podvolski
Šaltinis: Elektronika.lt

 

„Mentorystės programos tikslas – mokytojų pasitikėjimas technologijomis bei technologinės kūrybos ir jos įrankių pritaikymas pamokose“, –kalbėjo Monika Katkutė-Gelžinė, programą kuriančios technologijų akademijos „bit&Byte“ vadovė.

Šiai programai įgyvendinti „bit&Byte“ dar 2018 m. pritraukė paramą iš „Google.org”. „Kol ministerija svarsto, kaip turėtų atrodyti vaikų technologinis ugdymas ateityje, mes norėjome jau dabar pradėti pokytį ir jį kuriame „iš apačios“ – suburiame pradinių klasių mokytojus, kurie kartu su mumis eksperimentuoja, lavina savo technologinį raštingumą ir jau pritaiko programos turinį dirbant su vaikais klasėse“, – kalbėjo M.Katkutė-Gelžinė.

Mokosi programuoti, kurti programėles

Mentorystės programos metu mokytojai iš visos Lietuvos tris mėnesius dirba nuotoliniu būdu su mentoriais – technologijų kompanijose dirbančiais profesionalais, kurie savo kasdienes žinias perduoda programos dalyviams. Pradinių klasių mokytojai mokosi programavimo konceptų, kuria virtualios ir papildytos realybės aplinkas, mokosi kurti mobiliąsias programėles ir susipažįsta su dirbtinio intelekto galimybėmis.

„Ateityje visi dirbsime technologijų industrijoje – klausimas lieka, ką joje veiksime ir kaip tam paruošime ateities kartas. Tad technologinis raštingumas yra XXI a. higiena ne tik vaikams, bet ir juos mokymosi procese lydintiems suaugusiems. Informacijos ir pasirinkimų gausoje, mokytojas tampa ne tik vertybių, bet ir ateities įgūdžių kompasu. Todėl ir matome didžiulę svarbą dirbti su pradinių klasių mokytojais, suteikti jiems pasitikėjimo ir įgūdžių dirbti su technologijoms bei įkvėpti naudoti jas dirbant su vaikais“, – pasakojo M. Katkutė-Gelžinė.

Programa pasieks 20 000 vaikų

„Pirmieji šios programos rezultatai rodo, kad technologinės kūrybos turinį aktyviai taiko daugiau nei 80 % programoje dalyvavusių mokytojų, – kalbėjo M. Katkutė-Gelžinė. – Tokie rezultatai džiugina – mokytojai supranta, kad technologijos yra įdomus ir jau neišvengiamas įrankis, kuris padeda ugdyti vaiko kūrybiškumą ir smalsumą“.

Programoje per metus sudalyvaus 1 000 mokytojų iš visos Lietuvos. „Jeigu mokytojai ir toliau taip aktyviai įsitrauks ir pritaikys išmoktą turinį klasėse, per metus programos turinys pasieks bent 20 000 vaikų visoje Lietuvoje“, – kalbėjo „bit&Byte“ vadovė.

Atgal į sąrašą
Į viršų