Informacijos šaltinis: UAB “Tilde IT”
Galimybė darbuotojams pasitikrinti priskaičiuotą darbo užmokestį, o klientams – sužinoti, kiek atlikta užsakytų darbų – tai tik vienos iš daugelio funkcijų, kurios įdiegtos Lietuvoje įsikūrusios įmonės “Tilde informacinės technologijos” (“Tilde IT”) elektroninėje verslo valdymo sistemoje. Kalbinių technologijų plėtojimu užsiimančioje įmonėje sėkmingai baigta diegti sistema, padėsianti efektyviau valdyti ir darniai apjungti įmonės išorinius ir vidinius darbo procesus – tokius kaip klientų užsakymų, įmonės finansų, gamybos ar personalo užimtumo valdymas.
“Esame įgyvendinę ne vieną ambicingą inovacinį projektą, todėl jaučiame pareigą būti naujos kartos organizacija ir savo darbo procesus valdyti pasitelkę pažangiausias technologijas”, – dėsto “Tilde IT” direktorė Renata Špukienė. Pasak jos, vienas svarbiausių naujos sistemos pranašumų – galimybė geriau planuoti ir paskirstyti darbo krūvius “Tilde IT” personalui. Iki šiol pasitaikydavo situacijų, kai vieni darbuotojai nebūdavo aprūpinami pakankamu darbo krūviu, o kitiems tekdavo didesnis.
Pasak projekto sumanytojų, naujos sistemos naudą pajus ir įmonės klientai – nuo šiol jie turės specialią elektroninę prieigą įmonės tinklapyje, kur galės užpildyti užsakymo formą, o vėliau pasitikrinti jo vykdymo progresą. Tai ypatingai svarbu, nes “Tilde IT” klientai įsikūrę ne tik Lietuvoje, bet ir toli už jos ribų – skirtingose laiko juostose.
Įmonės administracija galės ne tik stebėti visų vertėjų ir redaktorių darbo efektyvumą, bet ir čia pat pagal įkainius skaičiuoti darbo užmokestį atsižvelgiant į darbo sudėtingumą, atlikimo spartą ir kokybę. Tai leis vadovams efektyviai planuoti įmonės pinigų srautus, o darbuotojams – savo asmenines pajamas.
“Tikimės, kad naujoji sistema padės tapti lankstesniais ir tinkamai išnaudoti mūsų darbuotojų turimą potencialą, o jiems patiems – būti labiau užtikrintais savo profesine ir asmenine patirtimi”, – sako “Tilde IT” direktorė Renata Špukienė. “Efektyviai paskirstant žmogiškuosius išteklius ilgainiui laimi visi – ir įmonė, ir klientai, ir personalas”.
Sistema taip pat leis sumažinti techninių prastovų kaštus bei įvertinti rizikas projektų sėkmingam įgyvendinimui. Bus sudaryta galimybė darbuotojams efektyviau komunikuoti tarpusavyje, nustatyti technines problemas bei esant poreikiui operatyviau pasitelkti papildomus žmogiškuosius išteklius.
Projektas “UAB “Tilde IT” Darbo našumo ir eksporto didinimas” buvo finansuotas Europos Sąjungos struktūrinės paramos ir Lietuvos Respublikos lėšomis pagal Ekonomikos augimo veiksmų programos 2 prioriteto “Verslo produktyvumo didinimas ir aplinkos verslui gerinimas” įgyvendinimo priemonę E-verslas LT. Projekto įgyvendinimui buvo skirta daugiau nei 73 tūkst. Lt Europos Sąjungos paramos. Projektas buvo įgyvendinamas nuo 2011 m. birželio iki 2012 liepos mėn.