„Tiketa“ į paslaugų atnaujinimą investavo daugiau kaip 50 000 eurų

2015 07 28

Informacijos šaltinis: Elektronika.lt

Bilietų prekybos lyderė Lietuvoje „Tiketa“ kardinaliai atnaujino internetinę pirkėjų aptarnavimo svetainę www.tiketa.lt. Technologiniai, dizaino ir koncepcijos atnaujinimai tinklalapyje kompanijai kainavo daugiau nei 50 000 eurų. Investicijos leido padidinti ir paįvairinti pramogų pasiūlą internetinėje erdvėje, išplėsti elektroninės prekybos pajėgumus, pagreitinti ir supaprastinti bilietų įsigijimo procesą.

„Kartu su profesionalų pagalba sukūrėme platformą, kuri apjungia informaciją apie tūkstančius renginių ir vienu metu gali aptarnauti šimtus tūkstančių bilietų pirkėjų. Kardinaliai atnaujinome programinę ir techninę svetainės dalis, papildėme pirkimo sistemą, integravome elektroninės prekybos sprendimus. Išskirtinį dėmesį skyrėme inovatyviam ir šiuolaikiškam puslapio dizainui“, – teigė „Tiketa“ generalinis direktorius Andrius Žiauberis.

Tinklalapio atnaujinimo darbai truko 6 mėnesius. Puslapiui suteiktas visiškai naujas veidas – www.tiketa.lt tapo pirmuoju puslapiu, kurio turinyje naudojamos itin kokybiškos „Top Foto“ HD nuotraukos. Be to, įdiegta responsive design funkcija, tad svetainės dizaino sprendimai automatiškai prisitaiko prie elektroninio įrenginio – mobilaus telefono, planšetės, nešiojamo kompiuterio.

„Svetainė tapo išskirtinai vizuali, emocionali ir pritaikyta greitam naršymui. Sukūrėme tokį dizainą ir funkcionalumą, kurie geriausiai perteiktų augančios jaunos pramogautojų auditorijos poreikius ir lūkesčius“, – sakė A. Žiauberis.

Vartotojų patogumui www.tiketa.lt puslapis susietas su socialiniu tinklu „Facebook“. Įdiegta tiesioginių konsultacijų pirkėjams live chat funkcija ir galimybė dalytis pramogų žiniomis „Facebook Messenger“ programėle.

Nuo šiol „Tiketa“ siūlo įsigyti ne tik bilietus į muzikos, teatro, šokio, meno renginius, tačiau ir abonementus, bilietus į nacionalinius parkus, stovyklas, maratonus, muziejus, SPA, kruizus, keliones laivu ar keliones į tarptautinius festivalius bei koncertus. Be to, įdiegta elektroninė parduotuvė, kurioje siūlomos papildomos prekės ir paslaugos, susijusios su renginiais, – atributika, transporto, maitinimo, apgyvendinimo paslaugos.

„Tiketa“ išplėtė partnerių ratą bei kasų tinklą. Kartu su „GF Lizingas“ „Tiketa“ pasiūlė galimybę bilietus į renginius ir kitas prekes bei paslaugas įsigyti internetu

išsimokėtinai. Taip pat liepos mėn. atidarė papildomas 44 „Tiketa“ kasas „Maxima“ informacijos centruose. Nuo šiol „Tiketa“ kasų tinklas yra pats didžiausias tarp bilietų platintojų Lietuvoje. Jį sudaro 116 kasų.Išplėtus bendradarbiavimą su „Maxima“ „Tiketa“ bilietus į renginius galės įsigyti ir mažesnių miestelių gyventojai Joniškyje, Kupiškyje, Anykščiuose, Plungėje, Vilkaviškyje ir kt. Šiuo metu „Tiketa“ bendradarbiauja ir kasas yra įrengusi „Vaga“ knygynuose, didžiosiose Lietuvos arenose, Kauno, Vilniaus, Klaipėdos Akropoliuose, PC Europa, Lietuvos nacionaliniame dramos teatre, mažesniųjų Lietuvos miestų turizmo ir informacijos, kultūros, sporto ir rekreacijos centruose.

Atgal į sąrašą
Į viršų