„Turo prekyba“ įmonės socialiniu tinklu naudosis „debesyje“

2011 06 10 Šaltinis: UAB "Blue Bridge Code"

Informacijos šaltinis: UAB “Blue Bridge Code”

Didmeninės ir mažmeninės prekybos kompanija „Turo prekyba“ tapo viena iš pirmųjų Lietuvos bendrovių, kurios, siekdamos efektyvinti darbą ir skatinti darbuotojų tarpusavio bendradarbiavimą, pasirinko įmonės socialinį tinklą. Šį sprendimą, paremtą debesų kompiuterijos principu, kaip paslaugą (angl. Software as a Service, SaaS) teikia programinių sprendimų bendrovė „Blue Bridge Code“.

„Sklandi vidinė komunikacija yra labai svarbi, siekiant gerų veiklos rezultatų, nes ji padeda darbuotojams bendras užduotis atlikti greičiau ir tiksliau. Tai – viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl pasirinkome įmonės socialinį tinklą. Be to, anksčiau didelis kiekis darbui reikalingos informacijos „pasimesdavo“ darbuotojų elektroniniuose laiškuose ir ją būdavo sunku surasti. Dabar turime galimybę kaupti vieningą įmonės žinių bazę. Tikimės, kad šis sprendimas leis reikšmingai padidinti mūsų komandos darbo efektyvumą“, – teigia bendrovės „Turo prekyba“ direktorius Dainius Mačiuika.

Pasak D. Mačiuikos, debesų kompiuterijos paslaugos pasirinktos, siekiant išvengti didelių pradinių investicijų į IT ūkį, kurios mažiausiai sudarytų keliolika tūkstančių litų. Naudojant „bridge2cloud“ įmonės socialinio tinklo paslaugą, sumą, mokamą už vieną vartotoją galima palyginti su minimaliu mobiliojo ryšio mėnesiniu abonentu. Galutinis sprendimas naudotis paslauga buvo priimtas po mėnesio bandomojo laikotarpio, įvertinus paslaugos galimybes ir naudas realioje įmonės veikloje.

Jeigu viešųjų socialinių tinklų – „Facebook“, „Twitter“ ir kt. – pagrindinė paskirtis yra vienyti draugų grupes ir bendrauti, tai įmonės socialiniame tinkle svarbiausiu aspektu tampa bendradarbiavimas. Šis sprendimas padeda įmonės ar organizacijos darbuotojams burtis į panašių interesų ir tikslų grupes, diskutuoti, vystyti idėjas, keistis žiniomis bei patirtimi.

Įmonės socialinis tinklas nuo intraneto skiriasi tuo, kad darbuotojas ne tik skaito savo kolegų patalpintą informaciją, bet ir aktyviai dalyvauja pats ją pateikdamas, kurdamas, komentuodamas ir užduodamas klausimus. Tai skatina įmonės vidinės informacijos sklaidą, o dokumentai ir nurodymai pasiekia laiku tuos darbuotojus, kuriems jie reikalingi. Tinkamu metu suteiktas grįžtamasis ryšis leidžia pagerinti darbo kokybę, darbuotojai ne tik dalinasi informacija, bet ir patirtimi, kaip efektyviau ją organizuoti ir panaudoti.

„Pasaulyje sparčiai plintantys įmonės socialinio tinklo sprendimai artimiausiu metu turėtų sulaukti didesnio populiarumo ir tarp Lietuvos verslo atstovų. Jie išsprendžia efektyvaus bendravimo problemą tiek tarp viename biure dirbančių kolegų, tiek tarp kompanijų, kurių padaliniai įsikūrę skirtinguose miestuose ar šalyse, komandos narių. Tačiau labai svarbu pabrėžti, kad paslauga efektyviausiai veikia tuomet, kai įmonės turi gerai išvystytą vidinę kultūrą, t. y. darbuotojai siekia bendradarbiauti, aktyviai padeda vieni kitiems atliekant užduotis, stengiasi dėl bendrų tikslų“, – teigia Vykintas Arlauskas, bendrovės „Blue Bridge Code“ direktorius.

„bridge2cloud“ įmonės socialinis tinklas yra paremtas debesų kompiuterijos principu. Pasak V. Arlausko, tai leidžia verslui mokėti tik už tiek vartotojų, kiek ataskaitiniu metu naudojasi konkrečia paslauga, o prireikus labai greitai sumažinti arba padidinti jų skaičių. Be to, paslauga galima naudotis jau kitą dieną po sutarties pasirašymo, o visus sprendimo priežiūros bei vystymo darbus atlieka paslaugos teikėjas, todėl klientas gali susikoncentruoti į pagrindinę savo veiklą.

Atgal į sąrašą
Į viršų