3PL paslaugų valdymo modulis leidžia apskaityti kitų savininkų prekes bei apmokestinti klientus už suteiktas paslaugas. Paslaugomis gali būti laikomas sandėliavimo ploto suteikimas, prekių perpakavimas, lipdukavimas, užsakymų surinkimas, ir t.t. Visi veiksmai sandėlyje registruojami radijo ryšio terminalais, skanuojant brūkšninius kodus. Sandėlio administratorius sistemoje gali valdyti visus sandėlyje realiai vykstančius procesus. Sandėlio klientai WEB svetainėje gali matyti […]
Ši sistema suteikia galimybę efektyviai valdyti atvykstančio į sandėlį ir išvykstančio transporto srautus, kiemą, durų užimtumą, krovimo trukmę. Sistemoje numatyta galimybė tiekėjams, klientams, vežėjams WEB programoje registruoti numatomą krovinio atvežimo/paėmimo laiką, rezervuoti rampą, redaguoti savo rezervacijas. Vidinėje įmonės programoje sudaromi rampų darbo grafikai, koreguojamos-redaguojamos-kuriamos atvežimo/išvežimo rezervacijos. Registruojamas vairuotojo atvykimas/išvykimas, nukrypimai nuo grafiko, RFID kortelių pagalba […]
Soft4Inventory sprendimas užtikrina optimalų atsargų planavimą, jų atnaujinimą bei tiekimą, padeda verslui efektyviai valdyti atsargas taupant įmonės kaštus, stipriai mažinant rizikas ir didinant darbuotojų produktyvumą. Atsiranda galimybė išlaisvinti įšaldytas apyvartines lėšas ir išvengti nelikvidžių prekių nuostolių. Tiksli atsargų analitika įgalina operatyviai priimti svarbius sprendimus ir taupo svarbų darbuotojų laiką. Sprendimo unikalumas – atsargų valdymas, kai […]
Sistema valdo visą sandėlio darbą realiu laiku. Jos tikslas yra visiškas sandėlio ciklų valdymo automatizavimas – nuo prekių priėmimo į sandėlį momento iki klientų užsakymų pristatymo. Sandėlio valdymo sistema (WMS) optimizuoja inventoriaus perkėlimus ir saugojimą, suskirstydama sandėlį į tikslines zonas ir produktyviausiai išnaudojamą sandėliavimo plotą. Kaupikliai (skeneriai) padeda užkirsti kelią klaidoms, matomi tikslūs duomenys.
Įmonė BALTIC HOSPITALITY AND RETAIL SYSTEMS (BHRS) yra visame pasaulyje žinomų ir pripažintų Oracle Hospitality produktų įgaliota ir vienintelė atstovė Baltijos šalims. Valdymo ir administravimo sistema, skirta SPA viešbučiams, sanatorijoms, gydykloms ir rekreacijos centrams. Sistema suteikia galimybę sudaryti procedūrų tvarkaraščius, darbuotojų ir patalpų užimtumo grafikus, kaupti statistinius duomenis, generuoti darbo dienos ataskaitas, ataskaitas apie atliktas […]
Įmonė BALTIC HOSPITALITY AND RETAIL SYSTEMS (BHRS) yra visame pasaulyje žinomų ir pripažintų Oracle Hospitality produktų įgaliota ir vienintelė atstovė Baltijos šalims. Oracle Hospitality Materials Control Pirkimo, inventoriaus ir išlaidų valdymo sistema, tinkanti visiems operacijų tipams, nepriklausomai nuo dydžio ir sudėtingumo. Faktinių išteklių naudojimo palyginimas. Realaus laiko duomenys importuojami tiesiai iš pirkimo taško.
Integrra – dokumentų ir užduočių valdymo sistema, paremta debesijos kompiuterijos pagrindu. Sistemos paskirtis – dokumentų ir užduočių valdymo procesų elektroninėje erdvėje užtikrinimas: įstaigos sudarytų (siunčiamų, vidaus dokumentų, sutarčių ir kt.) ir gautų dokumentų apskaita, dokumentų rengimas, parengtų ir gautų dokumentų administravimas, saugojimas ir dokumentų paieškos užtikrinimas. Jūsų trišalius/dvišalius dokumentus galite pasirašyti el. parašu INTEGRRA sistemoje. […]
Amberlo – tai specializuota, debesų technologijomis paremta, kontaktų, bylų valdymo, užduočių planavimo, laiko apskaitos ir sąskaitų išrašymo programa skirta advokatams ir teisininkams. Su Amberlo jūs galite planuoti ir koordinuoti visos komandos darbą bei vienoje vietoje valdyti visą su klientais ir bylomis susijusią informaciją, įskaitant sutartis, susijusius dokumentus, darbo užduotis, darbo valandas, išrašytas sąskaitas ir atsiskaitymus […]
MOBIS – tai programinė įranga nedidelei mokyklos ar organizacijos bibliotekai, padedanti pakeisti tradicinius bibliotekos darbo metodus, žengti svarbų žingsnį į informacinių technologijų amžių ir leidžianti visiškai automatizuoti bibliotekos darbą: kataloguoti, komplektuoti fondus, aptarnauti skaitytojus, pateikti katalogą intranete ir internete, apskaityti ir valdyti visus bibliotekinio darbo procesus. Sistemos pagrindas – atvirojo kodo platforma, nereikalaujanti licencijuojamų trečiųjų […]
Užsakymų registracija ir vykdymo planavimas Užsakymų servisui registracija vykdoma per kalendoriaus formą, kuri atsidaro interneto naršyklėje. Pradžioje data ir laikas, o tada pasirenkamas klientas, o jei nėra bazėje įvedamas naujas. Registruojant naują klientą įvedami asmeniniai duomenys ir kliento automobilio duomenis. Esamą klientą galima surasti tiek pagal jo asmeninius duomenis , tiek pagal jo automobilio duomenis, […]