Aiva programos pagalba automatizuojami Užsakymų vykdymo valdymo, remonto darbų vykdymo valdymo, autodetalių užsakymo ir apskaitos procesai. Šių procesų automatizavimo sprendimas taupo laiką užsakymų valdymui ir apskaitai, padeda geriau kontroliuoti darbų vykdymą, padeda įdiegti darbininkų apmokėjimo nuo atliktų remonto darbų sistema ir taip padidinti jų darbo našumą, didina įmonės ekonominį efektyvumą ir padeda geriau aptarnauti klientus. […]
AIVA GAMYBA programa automatizuoja visus pagrindinius gamybinės įmonės valdymo procesus ir pateikia vadovams duomenis realiame laike. Duomenys iš vieno proceso perduodami kita, o paradinis visų duomenų šaltinis yra Katalogo duomenų bazė, į kuria suvedami duomenis programos diegimo metu. Pagrindinių automatizuojamų valdymo procesų tarpusavio ryšių schema pateikta žemiau paveikslėlyje. Sistemos funkcinė struktūra Gamybos įmonėms galime pasiūlyti […]
Statybų bendrovėms galime pasiūlyti kompleksinį įmonės valdymo procesų automatizavimo sprendimą projektų valdymui, kuris padės Jums sutaupyti ir efektyviau dirbti žemiau aprašytose srityse. Sistemos funkcinė strukūra 1.Darbas su konkursais (CRM) Automatizuojame konkursų registracijos, užduočių konkursų paruošimui planavimo ir kontrolės, Sąmatų paskaičiavimo ir Pasiūlymų konkursams paruošimo, Tiekėjų ir Subrangovų kainų apklausų Internetu, Sutarčių paruošimo ir registracijos, Sąmatų […]
Microsoft Dynamics 365 Business Central yra verslo valdymo sprendimas, sukurtas vidutinio dydžio augančioms įmonėms. Jis padeda valdyti ir optimizuoti visas pagrindines verslo sritis – finansus, gamybą, pardavimus, logistiką, projektų valdymą, paslaugas ir dar daug kitų sričių. Sistemoje įdiegtos verslo įžvalgų ir ataskaitų teikimo galimybės yra ypač svarbios sparčiai augančioms įmonėms, o daugiavaliutės ir daugiakalbės funkcijos […]
Microsoft Dynamics 365 Business Central yra verslo valdymo sistema, sukurta mažo ir vidutinio dydžio augančioms įmonėms, kuri padeda valdyti ir optimizuoti finansų veiklą, operacijas, gamybą ir tiekimo grandinę. Sistemoje įdiegtos verslo įžvalgų ir ataskaitų teikimo galimybės yra ypač svarbios sparčiai augančioms įmonėms, o daugiavaliutės ir daugiakalbės funkcijos padeda vystyti savo verslą skirtingose šalyse. Microsoft Dynamics […]
Columbus Care – išskirtinis klientų aptarnavimas. Mes tikime, kad klientų aptarnavimas yra svarbus elementas, užtikrinantis kliento sėkmę, veiklos efektyvumą ir normalų sistemos veikimą. Todėl sukūrėme Columbus klientų aptarnavimo programą Columbus Care. Columbus Care nauda • Dedikuota profesionali komanda. Pasirašius ColumbusCare sutartį, jūsų įmonei bus priskirti patyrę konsultantai, kurie pažins jūsų įmonę ir sistemos ypatumus, todėl […]
iEnterprise metu, atliekamas įmonės procesų skaitmenizavimo auditas, kurį apima: • Įmonės procesų, IT infrastruktūros ir veiklos analizė. Columbus susitikimų su įmone metu analizuojami visi be išimties verslo procesai, pradedant sąskaitų planu ir baigiant sandėlių operacijomis. • iEnterprise ataskaitos parengimas. Susipažinus su įmonės verslo procesais, patyrę Columbus konsultantai parengia procesų skaitmenizavimo audito ataskaitą, kurioje: o pateikiamas […]
Įsigaliojus naujam BDAR, už kurio pažeidimus gresia didžiulės baudos, Columbus Lietuva siūlo jų išvengti pasitelkiant Columbus BDAR įrankį pritaikytą Microsoft Dynamics NAV (Business Central) ir AX ( Finance & Operations) sistemoms. Šis įrankis padeda organizacijoms ne tik sutaupyti laiko išvengiant daug rankinio darbo, bet ir: • automatizuotai atlikti asmens duomenų paiešką; • generuoti asmens duomenų […]
Nuo 2019 metų sausio 1 dienos įsigaliojo TFAS16 (angl. IFRS16) standartas, kuris apibrėžia taisykles, kaip nuomininkai turi matuoti, apskaityti ir atskleisti nuomos įsipareigojimus. Columbus Lietuva sukūrė sprendimą Columbus IFRS16, skirtą įgyvendinti naują standartą. Pagrindinės sprendimo funkcijos Columbus IFRS16 sprendimas yra įgyvendintas naudojant standartines Microsoft modulių funkcijas tokias, kaip finansų valdymas – Didžioji knyga, ilgalaikis turtas, […]
LS Retail sprendimas skirtas prekybos sektoriui. Šis sprendimas padeda visada turėti tinkamus produktus parduotuvėje, padidinti pajamas naudojantis pardavimo įrankiais, sumažinti atsargas ir sukčiavimo atvejų, sumažinti darbuotojų mokymo laiką, padidinti klientų lojalumą visuose kanaluose. Sprendimas tinkamas mados, elektroninėms, baldų, maisto prekių, gyvūnų prekių, farmacijos, laisvalaikio, kelionių ir kitoms parduotuvėms bei maitinimo įstaigoms.