Verslo mobilumas – visos elektroninės priemonės, padedančios darbuotojams gauti įmonės turimus duomenis „čia ir dabar“. Telegrafas ir faksas buvo pirmosios technologijos, kurios leido paspartinti verslo procesą. Verslo mobilumas ir toliau juda šia kryptimi, siekiama įmonės darbuotojui suteikti dar daugiau galimybių.
Personalo valdymas yra viena iš sudėtinių verslo valdymo dalių. Personalas kuria įmonės vertę, todėl pernelyg brangiai kainuoja nekreipti dėmesio į šią įmonės veiklos sritį. Itin svarbu pasirinkti tinkamas priemones. Laiku priėmus teisingą sprendimą lieka vienintelis kelias – stebėti efektyvumo didėjimą.
Daugelis įmonių žemo darbo našumo, blogo klientų aptarnavimo priežastimi laiko viską apimančios verslo valdymo sistemos nebuvimą. Išnagrinėjus įvairių įmonių veiklą, išskirti tipiniai procesai, kuriuos galima automatizuoti verslo valdymo sistemos pagalba. Šioje dalyje nagrinėjami atlyginimų skaičiavimo, buhalterinės apskaitos, dokumentų valdymo valdymo procesai.
Daugelis įmonių žemo darbo našumo, blogo klientų aptarnavimo priežastimi laiko viską apimančios verslo valdymo sistemos nebuvimą. Išnagrinėjus įvairių įmonių veiklą, išskirti tipiniai procesai, kuriuos galima automatizuoti verslo valdymo sistemos pagalba. Šioje dalyje nagrinėjami paslaugų klientams ir darbų vykdymo valdymo, gamybos valdymo, projektų valdymo procesai.
Daugelis įmonių žemo darbo našumo, blogo klientų aptarnavimo priežastimi laiko viską apimančios verslo valdymo sistemos nebuvimą. Išnagrinėjus įvairių įmonių veiklą, išskirti tipiniai procesai, kuriuos galima automatizuoti verslo valdymo sistemos pagalba. Šioje dalyje nagrinėjami pardavimų parduotuvėse apskaitos, elektroninės komercijos, tiekimo procesų valdymo procesai.
Daugelis įmonių žemo darbo našumo, blogo klientų aptarnavimo priežastimi laiko viską apimančios verslo valdymo sistemos nebuvimą. Išnagrinėjus įvairių įmonių veiklą, išskirti tipiniai procesai, kuriuos galima automatizuoti verslo valdymo sistemos pagalba. Šioje dalyje nagrinėjami prekių, paslaugų, gaminių kainynų-katalogų sudarymo ir keitimo, naujų klientų paieškos ir esamų klientų skatinimo naujiems pirkimams, kontaktų su klientais valdymo-registravimo, planavimo, vykdymo kontrolės, komercinių pasiūlymų, sutarčių ir užsakymų vykdymui ruošimo bei vykdymo kontrolės procesai parodant pagrindinius sprendimus bei jų naudą. Ypač atkreipiamas dėmesys į būdą, kaip panaudoti internetą šių sprendimų efektyvumui didinti.
Ateityje taip pat skaitykite kitas straipsnio dalis, kuriose bus analizuojami kiti procesai.
Versle, kaip ir gyvenime, nieko nėra pastovaus, nuolat viskas keičiasi. Pokyčiai vyksta tiek įmonės viduje, tiek išorėje. Kinta konkurencinė situacija, ekonominė ir teisinė aplinka; įmonės kuria ir įgyvendina naujus verslo planus. Informacinės sistemos yra neatskiriama bet kurios įmonės infrastruktūros dalis, užtikrinanti operacinę veiklą.
Nereikia būti dideliu ekspertu, kad žinotum, jog verslo valdymo sistemos yra viena brangiausių technologinių investicijų įmonei. Tačiau, iš kitos pusės, tokių projektų kaina labai skiriasi. Atsiželgiant į įvairiausius veiksnius, verslo valdymo sistemos diegimo kaina svyruoja nuo keliasdešimt tūkstančių iki dešimčių milijonų litų. Niekas negali pateikti stebuklingos formulės, kaip tiksliai apskaičiuoti tokio projekto kaštus. Tačiau yra keletas svarbių dalykų, kurie padės jums tiksliau įvertinti verslo valdymo sistemos diegimo sąmatą.
Nors platinamų informacinių sistemų sistemų populiarumas auga, ginčai dėl šių sistemų privalumų, palyginti su specialiai sukurta programine įranga įmonės viduje, neblėsta. Ekonominė logika sako, kad masinė standartinio produkto gamyba sukuria parengtus naudoti produktus mažesne kaina. Šiais laikais liko nedaug entuziastų, kurie sugalvoja patys sukonstruoti automobilį, tačiau analogiškas sprendimas kurti programinę įrangą nekelia nuostabos.
Ne per seniai atliktos apklausos parodė, kad beveik pusė Lietuvos įmonių savininkų ir vadovų nelinkę investuoti į informacijos ir procesų valdymo ir saugumo priemones. Šis vadovų nenoras reiškia ne tik tai, kad daugelis jų aklai pasitiki įmonės kompiuterinių sistemų saugumu bei savų darbuotojų sąžiningumu. Daugelis vadovų iki šiol informacijos ir procesų valdymo sprendimus laiko tik technologinėmis priemonėmis darbui palengvinti. Taip atsitinka todėl, kad šių sprendimų atžvilgiu vyrauja išankstinė nuostata, arba prietarai.