Šalta grandinė yra kontroliuojamos temperatūros tiekimo grandinė. Nepertraukta šalta grandinė yra nuolatinė tiekimo ir paskirstymo veikla, kurioje išlaikoma tam tikra temperatūra. Šalta logistikos grandinė naudojama tikslu pailginti ir užtikrinti temperatūrai jautrių produktų galiojimo laiką, tokių kaip švieži žemės ūkio produktai, šaldytas maistas, chemijos pramonės produktai ir farmaciniai vaistai.
Šalta grandinė gali būti valdoma kokybės valdymo sistemos. Ji turi būti išanalizuota, įvertinta, kontroliuojama, įforminta dokumentais ir patvirtinta.
Ar Jūsų verslas kenčia nuo nepastovaus, neprognozuojamo ir neįtakojamo klientų srauto?
Nepastovus klientų srautas neleidžia efektyviai išnaudoti turimų resursų. Trumpalaikis klientų pagausėjimas akivaizdžiai pabrėžia resursų trūkumą, todėl kartais tenka atsisakyti darbų, kurie būtų daromi kitomis aplinkybėmis. Bet kai klientų užsakymų yra mažiau nei resursų – vyksta prastovos, negaunamos potencialios pajamos.
Straipsnyje aptariamos ilgalaikės priemonės, kurios didina klientų lojalumą, generuoja nuspėjamą ir svarbiausia – įtakojamą klientų srautą.
Kuris restorano vadovas nenorėtų, kad klientų aptarnavimas jo restorane būtų nepriekaištingai tobulas? Kuris niesiekia, kad situacija būtų kontroliuojama nuo to momento, kai klientas paskambino į restoraną ar įžengė į jį? Kada klientas bus pasodintas prie staliuko? Po kiek laiko padavėjas priims užsakymą? Kada patiekalas bus patiektas? O gal visi staliukai užimti ir reikės palaukti? Kiek laiko klientas lauks?
Šiuos ir daugelį kitų klausimų padeda spręsti restoranų valdymo sistema MICROS.
Dažnai įmonėms ar organizacijoms, svarstant apie IT įrangos atnaujinimą, kyla klausimų, ar suderinami „Apple“ ir „Windows“ bei kokias galimybes suteikia skirtingų programinių įrangų naudojimas. Bendrovė „Blue Bridge Bond“, teikianti IT sistemų priežiūros ir valdymo paslaugą „ValdykIT“, sudarė TOP 10 klausimų, kuriuos dažniausiai užduoda įmonės apie „Apple“ ir „Windows“ suderinamumą.
Į klausimus atsako „Blue Bridge Bond“ direktorius Artūras Šriupša.
Darbo laiko skaičiavimas aktualus bet kurioje įmonėje, nepriklausomai nuo jos dydžio, veiklos pobūdžio ir verslo procesų struktūros. Laiko nuostoliai, atsirandantys dėl vėlavimo, pravaikštų, neracionalaus darbuotojų perkėlimo, paprastai gerokai viršija automatizuotos programos diegimo bei priežiūros išlaidas.
Siekdami, kad darbuotojai sąžiningai ir efektyviai dirbtų, įmonių vadovai neretai imasi gana drastiškų personalo darbo kontroliavimo priemonių. Sekimas, papildomas ir dažnai visai neefektyvus kontrolieriaus etatas arba baudos negelbsti nuo savivaliavimo, disciplinos stokos ir atsainaus personalo požiūrio į darbą, netgi priešingai – sukuria priešišką tarpusavio santykių atmosferą ir net gali pabloginti situaciją.
Ryšių su klientais valdymo (CRM) sistemų įrankiai suteikia galios vidutinio dydžio įmonėms efektyviai organizuoti rinkodaros ir reklamos kampanijas.
Vidutinio dydžio įmonės vis dažniau diversifikuoja reklamos ir rinkodaros priemones – naudodamos komunikaciją telefonu, internetu ir el. paštu. Pastangos stebėti daugeliu kanalų vykstančios kampanijos efektyvumą ir greitas reagavimas į pasikeitimus tampa didžiuliu iššūkiu. Tačiau ekspertai teigia, jog šioje situacijoje įmonėms konkurencinį pranašumą gali suteikti CRM įrankiai.
Didėjant konkurencijai restoranų rinkoje, maitinimo įmonių vadovai kelia aukštesnius reikalavimus savo valdymo sistemoms. Iš jų tikimasi realios pagalbos ne tik aptarnaujant klientus, bet ir valdant įmonės procesus, kontroliuojant personalo veiklą, analizuojant pasiektus rezultatus bei planuojant verslą.
Pasaulinis restoranų sistemų lyderis MICROS klientų pasitenkinimą laiko pagrindiniu prioritetu. Galingos ir stabilios MICROS sistemos suteikia galimybę pateikti klientui tai, ko jis nori, tada, kai jam reikia, ten, kur jis yra – restorane, bare, picerijoje ar kazino.
Jeigu, analizuodami verslą, žvilgsnį nukreiptumėte į įmonės vidų, galėtumėte identifikuoti pagrindinius našumo rodiklius (angl. „key performance indicators“), slypinčius už pardavimo, marketingo ir pajamų skaičių. Galbūt jau turite ir tam reikalingus įrankius, kaip pavyzdžiui, „Microsoft SQL Server“ ir „Microsoft Office Excel“, kurie padėtų atlikti šį darbą.
Jūsų gimtadienio data? Ne. Jūsų vaikų vardai? Ne. Jūsų mėgstama krepšinio komanda? Gal. Pripažinkime: slaptažodžiai, kuriuos lengva atsiminti yra nesudėtingai atspėjami. Atitinkamai, sudėtingi slaptažodžiai nors ir yra saugūs taip pat yra ir labai sunkiai įsimenami, todėl žmonės yra linkę juos užsirašyti, kas yra dar blogiau nei prastai pasirinktas slaptažodis.
Mobilių prietaisų naudojimas gamyklos ceche padidina produktyvumą ir efektyvumą bei taupo laiką ir pinigus.
Mobilios technologijos yra puiki galimybė gamybininkams. Ar darbuotojai tikrintų atsargų lygius realiu laiku, ar ieškotų schemų taisymo metu, nešiojami įrenginiai duomenis pateikia ten ir tada, kai jų reikia. Jų dėka išvengiame pasikartojančio popierizmo ir laiką eikvojančių kelionių iki darbo vietos. Mobilūs prietaisai, bevieliu ryšiu sujungti su įmonės tinklu, pagrindinei Jūsų naudojamai sistemai suteikia nuolat atnaujinamą informaciją, kad ir ką Jūs pasirinktumėte analizuoti.