Procesų modeliavimas (angl. Process Managment) – tai pasaulyje vis labiau populiarėjantis įrankis, skirtas grafiškai atvaizduoti įmonėje esančią veiklą. Sistemoje leidžiama vartotojui suprantama išraiška apibrėžti procesą, nurodant reikalingus parametrus: žingsnius, atsakomybes, terminus. Dažna įmonė turi skirtingų veiklos rūšių, kurias reikia aiškiai apibrėžti ir realizuoti. Įsidiegus verslo valdymo sistemą, atsitinka, kad pati sistema neatneša įmonėje aiškumo, ir sudėtingi procesai nepaaiškėja arba tampa dar sudėtingesni.
Vidutinio dydžio įmonės turi svarių priežasčių, kodėl turėtų naudotis „programinė įranga kaip paslauga“ (SaaS – „software-as-a-service“) modeliu, tačiau jis nebūtinai patenkins visus šių įmonių poreikius.
Lengva nuspėti, kodėl priimantys verslo sprendimus asmenys linksta prie SaaS koncepcijos. Po šia sąvoka (kartais vadinama „programinė įranga pagal paklausą“ arba „programinė įranga, pagrįsta abonentiniu mokesčiu“) slypi tai, jog kompanija moka mėnesinį mokestį už vartotoją, taip „išsinuomodama“ programinę įrangą iš paslaugos teikėjo.
Verslininkai pasiruošę investuoti į savo įmones, sakydami, jog gali tikėtis šiek tiek uždirbti iš šių investicijų. Pagalvotumėte – logiška? Tačiau rinkoje vis dar yra nuomonių, kad kalbant apie IT projektus, investicijų grąža ne visada aiški. To priežastimi dažnai būna netikėti kaštai arba tai, kad klientas jau pačioje pradžioje buvo netinkamai informuotas.
Naudojant paprastą informacijos surinkimą ir perdavimą (Really Simple Syndication – PISP), verslo procesai gali tapti efektyvesni, o perkrautiems informacija darbuotojams suteikta galimybė geriau valdyti informaciją. Šis straipsnis turėtų būti aktualus įmonėms, turinčioms daug darbuotojų bei apdorojančioms didžiulius informacijos srautus.
Visoms įmonėms, nuo gegužės 1 iki liepos 31 dienos perkančioms bet kurį bazinį „Būtent“ verslo valdymo sprendimą, UAB „BŪTENTA“ dovanoja 3000 Lt vertės specifinį įmonės poreikius atitinkantį modulį arba papildomas darbo su programa vietas (tinklines ar terminalines). Šia akcija siekiame paskatinti įmones susitvarkyti savo verslo procesus ir juos optimizuoti, kad ekonominio sunkmečio akivaizdoje, kai aplinkui girdime bankrutuojančių įmonių atgarsius, būtų lengviau išlaikyti savo poziciją rinkoje.
Dabar kiekvienai bendrovei ar net
kiekvienam didesniam kuriamam projektui yra labai svarbu turėti savo
tinklalapį, kuris leistų pristatyti informaciją apie save klientams internete.
Galima samdyti programuotojus bei dizainerius ir tam išleisti tūkstančius litų,
tačiau jei projekto reikalavimai nėra ypač dideli ir specifiniai, galima
pasinaudoti nemokamomis turinio valdymo sistemomis (angl. CMS – content management systems).
Straipsnis supažindins su šia
interneto technologija ir parodys, kad dabar ir nemokamos sistemos yra gana
kokybiškos ir geba tenkinti net ir labai didelius jūsų reikalavimus.
Kiekvienais metais konkurencija logistikos rinkoje vis stiprėja. Uosto kompanijos, konteinerių terminalai bei logistikos centrai darbo efektyvumo įvertinimui naudoja įvairius parametrus. Geriausiai situaciją atspindi vienos transakcijos atlikimo sąnaudos ar per metus perkrauto TEU (dvidešimties pėdų ekvivalentinis vienetas) kiekis intermodaliniuose terminaluose.
Dažnai visuomenės gyvenimas, o ypač verslo santykiai aptariami, naudojant natūralios gamtos analogijas. Nuo „laukinių Vakarų“ apibūdinimo iki šių dienų realijų – „šliaužiančios revoliucijos“, „drakoniškų įstatymų“, „liūto dalies“ ir panašiai. Tokiu stiliumi, gal kiek supaprastintai, bet vaizdingai ir lengvai perduodama procesų bei santykių prasmė, išvengiant įmantrios terminijos ir jos interpretavimo subtilybių.
Per visą santykių su klientų ciklą, nuo pradinio pritraukimo iki lojalumo skatinimo, klientais besirūpinančios įmonės verslo kertinis akmuo – rūpinimasis klientais. Rūpinimosi klientais sprendimai siekia strateginių verslo tikslų: pagerinti klientų aptarnavimą, tuo pat metu mažinant veiklos kaštus; suteikti klientui galią pačiam save aptarnauti; individualizuoti klientams tiekiamas paslaugas bei prekes; galiausiai -užsitarnauti tvirtą kliento lojalumą, “prisirišant” jį visam gyvenimui.
Jeigu norite sumažinti kaštus, siūlome pabandyti kelis iš šių pinigus taupančių būdų, kuriuos pateikė technologijų pramonės analitikai ir vadovai.
Globalus ekonominis spaudimas ir pažangūs verslo modeliai privertė įvairaus dydžio įmones siekti nebešvaistyti turimų lėšų operaciniams procesams, tame tarpe ir IT. Todėl, nors IT analitinė kompanija IDC 2006-ųjų lapkritį pranašavo, kad IT išlaidos per ateinančius 12 mėnesių padidės tiktai kiek daugiau nei 6%, nereikalingų išlaidų mažinimas IT vadovams išlieka nuolatiniu rūpesčiu.