Mažėjant paklausai kiekvienai įmonei viena iš pagrindinių užduočių tampa esamų klientų kontrolė ir jų išlaikymas. Juk klientas tai pagrindinis, o dažniausiai vienintelis įmonės pajamų šaltinis. Kaip paplitę sakyti tarp verslininkų: „Klientas maitina Jus ir Jūsų vaikus“.
Didelėms įmonėms ir organizacijoms (toliau – įmonėms) skirtos verslo vadybos informacinės sistemos (VVIS) ne visada išsprendžia įmonių problemas. Pasitaiko atvejų, kai pirkėjui norint gauti „vaisių“, jis būna priverstas įsigyti „medį“ ar net visą sistemų „sodą“. Dar daugiau – įmonėms tenka samdyti „sodo prižiūrėtojus“, t. y. žmones, prižiūrinčius sistemas ir mokančius vartotojus.
Susidomėjimas radijo dažnio identifikavimo technologijos (RFID) panaudojimu sandėlių ir tiekimo operacijoms visą laiką buvo aukštas. Bevielis identifikavimas ir sekimas su RFID sukuria naujus operacijų valdymo būdus, o tai suteikia naujus privalumus ir iššūkius.
Šis dokumentas apžvelgia RFID technologiją ir apibūdina, kaip ją galima panaudoti sandėlių bei tiekimo operacijose.
Ryšių su klientais valdymas – tai ne technologija, o visą įmonę apimantis procesas. Tačiau technologijos čia taip pat vaidina ne mažiausią vaidmenį. Įmonę apimanti CRM transformacija ir CRM veiksmingumas didele dalimi priklauso nuo technologijų, ir pirmiausia – nuo pardavimų proceso automatizavimo. Pardavimų proceso automatizavimui skiriama tiek daug dėmesio todėl, kad būtent pardavimų metu geriausiai juntama įvairių į klientus orientuotų projektų rinkodaros ir klientų aptarnavimo bei globos poveikis.
Rinkoje nuolat didėja lizingo paslaugų ir jų įvairovės poreikis. UAB „DnB NORD lizingas“ prioritetas, akcentuojant klientų aptarnavimo spartą ir kokybę, – didinti pardavimų ir kitų darbų bei operacijų apimtis, taupant laiką ir žmogiškuosius išteklius. Peržiūrėjusi ir įvertinusi vykdomos veiklos efektyvumą, bendrovė nusprendė įdiegti naują verslo valdymo sistemą, realizuojančią būtiną plėtrą ir lanksčią galimybių pasiūlą klientams.
Dar 1960-aisiais motyvacijos tyrimais siekta išsiaiškinti, kas skatina žmones vienaip ar kitaip elgtis. Tikėtasi, kad įmonės tokiu būdu sužinos, kaip tinkamai organizuoti produktų rinkodarą. Tokius motyvacinius tyrimus atlikdavo įvairiausi tyrėjai ir mokslininkai, ir metodai skyrėsi nuo testų su savanoriais, kuriems rodydavo reklamų serijas ir matuodavo subtilias jų fiziologines reakcijas, iki tradicinių tikslinių grupių, kurios ir šiandien naudojamos gatavų prekių ir pramogų verslo srities paslaugų rinkodaros tyrimui. Visų šių tyrimų dėmesio centre nepajudinamai liko produktas, prekė, o pirkėjas ir vartotojas buvo tik pirkimo ciklo dalis. Prireikė daugelio pasikeitimų įmonės gyvenime, kol buvo pradėta vertinti kliento svarba ir dėmesys nukreiptas į jį.
Šiandien, kai jau antrą dešimtmetį tiek versle, tiek namuose aktyviai naudojamos kompiuterinės technologijos, atrodo, kad viskas apie programinę įrangą yra daugiau mažiau žinoma: operacinė sistema – „Windows“, biuro programų rinkinys – „Microsoft Office“ (kartais dar ir „Open Office“), lietuviškas administratorės pagalbininkas – „Tildės Biuras“ ir dar koksnors žodynas – „Anglonas“ ar „Alkonas“. Galima susidaryti įspūdį, kad šių priemonių užtektų ir studentui namie, ir vadybininkui kokioje nors įmonėje. Vis dėlto plečiantis įmonei ne vienam vadovui tenka išgirsti visai kitokius pavadinimus ir santrumpas: ERP, VVS, CRM, SCM, BI… Šiame straipsnyje ir pabandysime trumpai susipažinti su programine įranga, skirta verslo procesams automatizuoti.
Mes nuolat ieškome naujų straipsnių autorių. Jeigu Jus domina publikuoti savo straipsnį programinės įrangos tematika Softconsulting.lt portale, užpildykite straipsnio informacijos formą (parsisiųsti) ir ją atsiųskite mums elektroniniu paštu aide@konsultacijos.lt.
Priklausomai nuo norimo gauti rezultato, CRM taikymas skirtingose įmonėse gali skirtis. Pagal taikymo sritį gali išskirti šiuos dažniausiai naudojamus CRM tipus:
eCRM (arba e-CRM): taip žymimas santykių su klientais valdymas panaudojant elektroninius komunikacijos kanalus – dažniausiai turimas galvoje internetas.
PRM (“partner relationship management”): santykių su partneriais valdymas.
cCRM: “Kolaboratyvaus”, arba bendradarbiavimu besiremiančio CRM modelis.
SRM (“supplier relationship management”): santykių su tiekėjais valdymas.
mCRM: “mobilųjį CRM”
Įmonės portalas – lengvai pritaikoma Jūsų verslo poreikiams, Interneto aplinkoje veikianti programa, suteikianti „vienos stotelės“ priėjimą prie kiekvienam vartotojui reikalingiausių duomenų ir įrankių. Portalas iš tiesų įgalina sulaukti investicijų grąžos per labai trumpą laikotarpį. Jis leidžia panaudoti verslo potencialą ir padidinti produktyvumą, suteikiant darbuotojams priėjimą prie informacijos ir procesų, priklausomai nuo jų rolių, vieningame Interneto aplinkoje veikiančiame portale.