Santykių su klientais ir tiekėjais valdymo sistemos (toliau naudosime sutrumpinimą CRM, iš anglų kalbos termino „Customer Relationship Management“) taikomos versle norint efektyviai valdyti ryšius su įmonės klientais bei tiekėjais. Sistemų pagalba klientai ir tiekėjai nustatomi, pritraukiami ir išlaikomi. CRM sistemos sukuria sąlygas efektyviai valdyti bendravimo su klientais procesus, vykstančius skirtinguose įmonės skyriuose ar nutolusiuose padaliniuose, vykdant įvairias veiklos funkcijas. CRM sistemos padeda maksimizuoti kiekvieno tiekėjo ar kliento teikiamą naudą, taip pagerinant visos veiklos rezultatus.
Visą šią savaitę Softconsulting.lt portale buvo publikuojami straipsniai GIS naudojimo įmonių veikloje tematika. Straipsniai buvo parengti pagal įmonių atstovų pranešimus renginyje „Lietuvos ESRI varotojų konferencija 2008“, vykusiame 2008 m. spalio 2-3 d., Vilniuje.
Pateikiame kol kas paskutinę prezentaciją iš renginio apie GIS technologijas. Tai Vaidoto Antanavičiaus (SĮ „Susisiekimo paslaugos”) pranešimo “Informacinių technologijų taikymas miesto transporto organizavime” medžiaga pdf formatu.
Geoinformacinių sistemų pagrindu suprojektuoto ir sukurto saugomų teritorijų valstybės kadastro paskirtis yra rinkti, kaupti, apdoroti, sisteminti, saugoti, naudoti ir teikti duomenis apie kadastro objektus – saugomas teritorijas.
Darbui su saugomų teritorijų valstybės kadastro duomenimis yra sukurtos dvi taikomosios programinės įrangos – STK Registratorius bei STK Internet GIS.
Panevėžio rajono savivaldybėje GIS programinė įranga pradėta naudoti nuo 1997 m. (ArcInfo7.0, ArcView 3.0, iki 2008 m. – ArcGis Server 9.3).
Naudojimo tikslai – duomenų rinkimas: nuo atskirų failų rinkinių iki georeferencinių duomenų bazių.
Dirbti su GIS programine įranga Panevėžio rajono savivaldybėje buvo apmokyti 10 darbuotojų iš žemės ūkio, architektūros ir informacinių technologijų skyrių.
Apžvelgus esamus ir planuojamus Alma Littera leidybinius projektus, nustatytas žemėlapių poreikis leidyboje. Išskirtos pagrindinės leidinių kuriems reikia žemėlapių grupės:
• Kelių žemėlapiai ir miesto planai;
• Vadovėliai ir pratybų sąsiuviniai;
• Sieniniai žemėlapiai;
• Geografiniai atlasai;
• Kelionių vadovai;
• Pažintinės knygos;
• Skaitmeniniai leidiniai mokykloms
Šių metų spalio 2-3 dienomis Vilniuje vyko „Lietuvos ESRI vartotojų konferencija 2008“. Konferencijoje dalyvavo įmonės, kurios naudoja geografines informacines sistemas (GIS) savo veikloje, ir tos, kurios norėjo sužinoti šių sistemų siūlomus privalumus. Renginiu susidomėjo ir jame dalyvavo daugiau nei 250 atstovų iš 120 organizacijų.
Jeigu įmonėje diegiate verslo analizės (BI) priemones, užtikrinti tokio diegimo sėkmę gali padėti ir IT skyrius. Jis turėtų automatizuoti duomenų surinkimą bei standartizuoti duomenų šaltinius.
Siekiant sukurti verslo analizės sistemą, kuri tarnautų verslo reikmėms, IT turi du iššūkius: matyti aiškiai apibrėžtas kryptis, kokius duomenis sistema turi analizuoti bei palaikyti pastovius duomenis. Rekomenduojame perskaityti šiuos patarimus, siekiant užtikrinti sėkmingą BI projektų palaikymą.
Rizikos vertinimo apimtis ir gylis skirtingose organizacijose skiriasi. Tai priklauso nuo organizacijos veiklos, informacinių vertybių, patirties informacijos saugos organizavimo srityje bei finansinių galimybių. Norint pasiekti optimalių rezultatų, reikia atsižvelgti į konkrečios organizacijos poreikius ir situaciją. Esame pasiruošę surinkti reikiamą informaciją ir parengti Jums tinkamiausią sprendimą.
Daugelis administratorių neturi priemonių sistemiškai saugoti dokumentus elektronine forma. Kai į įmonę patenka naujas dokumentas, administratorė padaro jo kopiją ir perduoda susipažinti darbuotojams, kuriems šis dokumentas aktualus. Tai iš administratorės reikalauja nemažai darbo laiko.
Sėkmingam dokumentų srautų judėjimui ir kontrolei užtikrinti padeda dokumentų valdymo ir administravimo sistema „B-NET Documents“.
Straipsnyje glaustai aptariami tik tie atvejai, kai įmonei būtina įsigyti informacinę sistemą (IS), t. y. taikomąją programinę įrangą kartu su technine aplinka, kuri būtina, kad ši įranga veiktų. Prieš apsispręsdama įsigyti naują IS įmonė visada turi įvertinti, ar negalima be jos išsiversti, – galbūt pakaktų tik pakoreguoti verslo procesus ar darbo tvarką administracinėmis priemonėmis arba padaryti tam tikrus pakeitimus turimose IS. Dažniausiai naujai IS įsigyti ir įdiegti prireikia kur kas daugiau pradinių ir nuolatinių sąnaudų, nei keičiant verslo procesus administracinėmis priemonėmis.