3PL paslaugų valdymo modulis leidžia apskaityti kitų savininkų prekes bei apmokestinti klientus už suteiktas paslaugas. Paslaugomis gali būti laikomas sandėliavimo ploto suteikimas, prekių perpakavimas, lipdukavimas, užsakymų surinkimas, ir t.t. Visi veiksmai sandėlyje registruojami radijo ryšio terminalais, skanuojant brūkšninius kodus. Sandėlio administratorius sistemoje gali valdyti visus sandėlyje realiai vykstančius procesus. Sandėlio klientai WEB svetainėje gali matyti […]
Ši sistema suteikia galimybę efektyviai valdyti atvykstančio į sandėlį ir išvykstančio transporto srautus, kiemą, durų užimtumą, krovimo trukmę. Sistemoje numatyta galimybė tiekėjams, klientams, vežėjams WEB programoje registruoti numatomą krovinio atvežimo/paėmimo laiką, rezervuoti rampą, redaguoti savo rezervacijas. Vidinėje įmonės programoje sudaromi rampų darbo grafikai, koreguojamos-redaguojamos-kuriamos atvežimo/išvežimo rezervacijos. Registruojamas vairuotojo atvykimas/išvykimas, nukrypimai nuo grafiko, RFID kortelių pagalba […]
Soft4Inventory sprendimas užtikrina optimalų atsargų planavimą, jų atnaujinimą bei tiekimą, padeda verslui efektyviai valdyti atsargas taupant įmonės kaštus, stipriai mažinant rizikas ir didinant darbuotojų produktyvumą. Atsiranda galimybė išlaisvinti įšaldytas apyvartines lėšas ir išvengti nelikvidžių prekių nuostolių. Tiksli atsargų analitika įgalina operatyviai priimti svarbius sprendimus ir taupo svarbų darbuotojų laiką. Sprendimo unikalumas – atsargų valdymas, kai […]
Sistema valdo visą sandėlio darbą realiu laiku. Jos tikslas yra visiškas sandėlio ciklų valdymo automatizavimas – nuo prekių priėmimo į sandėlį momento iki klientų užsakymų pristatymo. Sandėlio valdymo sistema (WMS) optimizuoja inventoriaus perkėlimus ir saugojimą, suskirstydama sandėlį į tikslines zonas ir produktyviausiai išnaudojamą sandėliavimo plotą. Kaupikliai (skeneriai) padeda užkirsti kelią klaidoms, matomi tikslūs duomenys.
Nuo 1998 metų specializuodamiesi valstybinių registrų kūrimo srityje ir gerai išmanydami registravimo procesus bei skirtingas registrų teisines bazes pasauliniu mastu, sukūrėme unifikuotą registravimo platformą URP, kuri apima standartinių procesų automatizavimą bei lengvai pritaikoma besikeičiantiems poreikiams. Platforma leidžia ne tik greitai pasiūlyti užsakovui veikiantį sprendimą, bet taip pat lengvai pritaikyti srities procesus skirtingų šalių poreikiams. URP […]
Norėdami automatizuotoms sistemoms suteikti daugiau valdymo ir pritaikymo galimybių be specialių programavimo žinių, patobulinome atviro kodo BPMN darbų sekų variklį ir jį pritaikėme kitose specializuotuose savo platformose. Variklis apdoroja BPMN2 notacija sukurtas reikiamų dalykinių sričių procesų schemas, kurias užsakovas gali modeliuoti ir valdyti savarankiškai. BPM variklis leidžia automatizuotai organizuoti, valdyti ir skirstyti įvykius ar užduotis […]
„Avilys SDP“ – tai turinio valdymo (ECM) platforma, kuri apima metodus ir įrankius, naudojamus užfiksuoti, valdyti, įrašyti, išsaugoti ir pateikti informaciją, dokumentus ir duomenis, susijusius su organizacijos veiklos procesais, bei kurios pagalba galima konfigūruoti ir kurti naujus modulius bei taikomąsias programas įvairiam su organizacijos veiklos procesais susijusiam funkcionalumui įgyvendinti. Plačiau: www.asseco.com/avilys-sdp
Microsoft Dynamics Finance & Operations (AX) yra tinkamesnė valdant dideles organizacijas pasauliniu mastu. Tai yra itin svarbu didelio masto gamintojams, kuriems reikia stebėti atsargas įvairiose tarptautiniuose padaliniuose ir turėti galimybę matyti ir kontroliuoti kitus verslo valdymo procesus. Microsoft Dynamics Finance & Operations (AX) suteikia Jūsų verslui: • priemones, patobulinančias daugelį procesų: o HR; o CRM; […]
Microsoft Dynamics 365 Business Central yra verslo valdymo sistema, sukurta mažo ir vidutinio dydžio augančioms įmonėms, kuri padeda valdyti ir optimizuoti finansų veiklą, operacijas, gamybą ir tiekimo grandinę. Sistemoje įdiegtos verslo įžvalgų ir ataskaitų teikimo galimybės yra ypač svarbios sparčiai augančioms įmonėms, o daugiavaliutės ir daugiakalbės funkcijos padeda vystyti savo verslą skirtingose šalyse. Microsoft Dynamics […]
Columbus Care – išskirtinis klientų aptarnavimas. Mes tikime, kad klientų aptarnavimas yra svarbus elementas, užtikrinantis kliento sėkmę, veiklos efektyvumą ir normalų sistemos veikimą. Todėl sukūrėme Columbus klientų aptarnavimo programą Columbus Care. Columbus Care nauda • Dedikuota profesionali komanda. Pasirašius ColumbusCare sutartį, jūsų įmonei bus priskirti patyrę konsultantai, kurie pažins jūsų įmonę ir sistemos ypatumus, todėl […]