3PL paslaugų valdymo modulis leidžia apskaityti kitų savininkų prekes bei apmokestinti klientus už suteiktas paslaugas. Paslaugomis gali būti laikomas sandėliavimo ploto suteikimas, prekių perpakavimas, lipdukavimas, užsakymų surinkimas, ir t.t. Visi veiksmai sandėlyje registruojami radijo ryšio terminalais, skanuojant brūkšninius kodus. Sandėlio administratorius sistemoje gali valdyti visus sandėlyje realiai vykstančius procesus. Sandėlio klientai WEB svetainėje gali matyti […]
Ši sistema suteikia galimybę efektyviai valdyti atvykstančio į sandėlį ir išvykstančio transporto srautus, kiemą, durų užimtumą, krovimo trukmę. Sistemoje numatyta galimybė tiekėjams, klientams, vežėjams WEB programoje registruoti numatomą krovinio atvežimo/paėmimo laiką, rezervuoti rampą, redaguoti savo rezervacijas. Vidinėje įmonės programoje sudaromi rampų darbo grafikai, koreguojamos-redaguojamos-kuriamos atvežimo/išvežimo rezervacijos. Registruojamas vairuotojo atvykimas/išvykimas, nukrypimai nuo grafiko, RFID kortelių pagalba […]
Nuo 1998 metų specializuodamiesi valstybinių registrų kūrimo srityje ir gerai išmanydami registravimo procesus bei skirtingas registrų teisines bazes pasauliniu mastu, sukūrėme unifikuotą registravimo platformą URP, kuri apima standartinių procesų automatizavimą bei lengvai pritaikoma besikeičiantiems poreikiams. Platforma leidžia ne tik greitai pasiūlyti užsakovui veikiantį sprendimą, bet taip pat lengvai pritaikyti srities procesus skirtingų šalių poreikiams. URP […]
Norėdami automatizuotoms sistemoms suteikti daugiau valdymo ir pritaikymo galimybių be specialių programavimo žinių, patobulinome atviro kodo BPMN darbų sekų variklį ir jį pritaikėme kitose specializuotuose savo platformose. Variklis apdoroja BPMN2 notacija sukurtas reikiamų dalykinių sričių procesų schemas, kurias užsakovas gali modeliuoti ir valdyti savarankiškai. BPM variklis leidžia automatizuotai organizuoti, valdyti ir skirstyti įvykius ar užduotis […]
„Avilys SDP“ – tai turinio valdymo (ECM) platforma, kuri apima metodus ir įrankius, naudojamus užfiksuoti, valdyti, įrašyti, išsaugoti ir pateikti informaciją, dokumentus ir duomenis, susijusius su organizacijos veiklos procesais, bei kurios pagalba galima konfigūruoti ir kurti naujus modulius bei taikomąsias programas įvairiam su organizacijos veiklos procesais susijusiam funkcionalumui įgyvendinti. Plačiau: www.asseco.com/avilys-sdp
StrongPoint savitarnos kasų programinė įranga išsiskiria ženkliai intuityvesniu valdymu nei kiti rinkoje esantys sprendimai. Ši savybė minimizuoja parduotuvės darbuotojo įsikišimo poreikį. Sistema turi svėrimu paremtą duomenų bazę, kuri užtikrina, kad visos prekės būtų nuskanuojamos prieš pakuojant į krepšius. Programinė įranga gali būti integruojama su StrongPoint savitarnos kasa arba bet kuriais kitais savitarnos kasų modeliais.
StrongPoint elektroninės prekybos logistikos valdymas yra visapusiškas sprendimas užsakymams internetu valdyti, optimizuoti, planuoti, surinkti ir pristatyti. Šį sprendimą paprasta integruoti su jau egzistuojančiomis sistemomis, jis patenkina ypatingus prekybininkų poreikius. Jį sudaro penkios sistemos, kurias gali integruoti ir pritaikyti kiekvienas prekybininkas: • Click & Collect – savitarnos prekių atsiėmimo terminalas su trimis temperatūrų zonomis ir patobulintomis […]
Konkurencingame ir greitai kintančiame mažmeninės prekybos pasaulyje, įmonės, norėdamos būti sėkmingomis turės patenkinti savo klientus, suteikiant jiems kokybišką aptarnavimą. Kai klientai apsilanko jūsų parduotuvėje, jie tikisi rasti produktų pasirinkimą lentynose, efektyvų aptarnavimą, greitą atsiskaitymą kasoje ir personalizuotus pasiūlymus. Ar jūs galite pasiūlyti tai ir dar daugiau savo pirkėjui? LS One – POS programinė įranga, sprendžianti […]
LS Central – pirmaujantis sprendimas prekybai, veikiantis MS Dynamics NAV platformos pagrindu. LS Central apima visus mažmeninės prekybos verslo procesus, pradedant asortimento ir prekių lygių valdymu, baigiant pardavimo procesais kasoje. LS Central — išbaigta mažmeninės prekybos verslo valdymo sistema, turinti labai platų, tiek mažam, tiek ir dideliam prekybininkui reikalingą funkcionalumą. Didinkite savo prekybos verslo pelningumą […]
Microsoft Dynamics Finance & Operations (AX) yra tinkamesnė valdant dideles organizacijas pasauliniu mastu. Tai yra itin svarbu didelio masto gamintojams, kuriems reikia stebėti atsargas įvairiose tarptautiniuose padaliniuose ir turėti galimybę matyti ir kontroliuoti kitus verslo valdymo procesus. Microsoft Dynamics Finance & Operations (AX) suteikia Jūsų verslui: • priemones, patobulinančias daugelį procesų: o HR; o CRM; […]