Ši sistema suteikia galimybę efektyviai valdyti atvykstančio į sandėlį ir išvykstančio transporto srautus, kiemą, durų užimtumą, krovimo trukmę. Sistemoje numatyta galimybė tiekėjams, klientams, vežėjams WEB programoje registruoti numatomą krovinio atvežimo/paėmimo laiką, rezervuoti rampą, redaguoti savo rezervacijas. Vidinėje įmonės programoje sudaromi rampų darbo grafikai, koreguojamos-redaguojamos-kuriamos atvežimo/išvežimo rezervacijos. Registruojamas vairuotojo atvykimas/išvykimas, nukrypimai nuo grafiko, RFID kortelių pagalba […]
Nuo 1998 metų specializuodamiesi valstybinių registrų kūrimo srityje ir gerai išmanydami registravimo procesus bei skirtingas registrų teisines bazes pasauliniu mastu, sukūrėme unifikuotą registravimo platformą URP, kuri apima standartinių procesų automatizavimą bei lengvai pritaikoma besikeičiantiems poreikiams. Platforma leidžia ne tik greitai pasiūlyti užsakovui veikiantį sprendimą, bet taip pat lengvai pritaikyti srities procesus skirtingų šalių poreikiams. URP […]
Norėdami automatizuotoms sistemoms suteikti daugiau valdymo ir pritaikymo galimybių be specialių programavimo žinių, patobulinome atviro kodo BPMN darbų sekų variklį ir jį pritaikėme kitose specializuotuose savo platformose. Variklis apdoroja BPMN2 notacija sukurtas reikiamų dalykinių sričių procesų schemas, kurias užsakovas gali modeliuoti ir valdyti savarankiškai. BPM variklis leidžia automatizuotai organizuoti, valdyti ir skirstyti įvykius ar užduotis […]
„Avilys SDP“ – tai turinio valdymo (ECM) platforma, kuri apima metodus ir įrankius, naudojamus užfiksuoti, valdyti, įrašyti, išsaugoti ir pateikti informaciją, dokumentus ir duomenis, susijusius su organizacijos veiklos procesais, bei kurios pagalba galima konfigūruoti ir kurti naujus modulius bei taikomąsias programas įvairiam su organizacijos veiklos procesais susijusiam funkcionalumui įgyvendinti. Plačiau: www.asseco.com/avilys-sdp
Aiva programos pagalba automatizuojami Užsakymų vykdymo valdymo, remonto darbų vykdymo valdymo, autodetalių užsakymo ir apskaitos procesai. Šių procesų automatizavimo sprendimas taupo laiką užsakymų valdymui ir apskaitai, padeda geriau kontroliuoti darbų vykdymą, padeda įdiegti darbininkų apmokėjimo nuo atliktų remonto darbų sistema ir taip padidinti jų darbo našumą, didina įmonės ekonominį efektyvumą ir padeda geriau aptarnauti klientus. […]
AIVA GAMYBA programa automatizuoja visus pagrindinius gamybinės įmonės valdymo procesus ir pateikia vadovams duomenis realiame laike. Duomenys iš vieno proceso perduodami kita, o paradinis visų duomenų šaltinis yra Katalogo duomenų bazė, į kuria suvedami duomenis programos diegimo metu. Pagrindinių automatizuojamų valdymo procesų tarpusavio ryšių schema pateikta žemiau paveikslėlyje. Sistemos funkcinė struktūra Gamybos įmonėms galime pasiūlyti […]
Microsoft Dynamics 365 Business Central yra verslo valdymo sistema, sukurta mažo ir vidutinio dydžio augančioms įmonėms, kuri padeda valdyti ir optimizuoti finansų veiklą, operacijas, gamybą ir tiekimo grandinę. Sistemoje įdiegtos verslo įžvalgų ir ataskaitų teikimo galimybės yra ypač svarbios sparčiai augančioms įmonėms, o daugiavaliutės ir daugiakalbės funkcijos padeda vystyti savo verslą skirtingose šalyse. Microsoft Dynamics […]
KOKIOMS ĮMONĖMS SKIRTA? Mūsų pagrindiniai klientai Lietuvoje yra tiek smulkaus, tiek ir vidutinio dydžio įmonės veikiančios prekybos, prekių distribucijos ar krovinių ekspedijavimo srityse. DIEGIMO BŪDAI Paslaugos nuoma – iš esmės technika rūpintis Klientams nereikia, jie tik užtikrina bevielį ryšį sandėlyje bei įsigyja nešiojamus skaitytuvus. Sistema instaliuojama Kliento serveryje. Tada reikia pasirūpinti fiziniu serveriu su MS Windows Server bei MS SQL licencijomis. […]
KOKIOMS ĮMONĖMS SKIRTA? Mūsų pagrindiniai klientai Lietuvoje yra tiek smulkaus, tiek ir vidutinio dydžio įmonės veikiančios prekybos, prekių distribucijos ar krovinių ekspedijavimo srityse. DIEGIMO BŪDAI Paslaugos nuoma – iš esmės technika rūpintis Klientams nereikia, jie tik užtikrina bevielį ryšį sandėlyje bei įsigyja nešiojamus skaitytuvus. Sistema instaliuojama Kliento serveryje. Tada reikia pasirūpinti fiziniu serveriu su MS Windows Server bei MS SQL licencijomis. […]
SOFTERA.DU – darbo užmokesčio skaičiavimo ir personalo valdymo sprendimas, realizuotas verslo valdymo sistemoje Microsoft Dynamics NAV. Sprendimas sukurtas siekiant padidinti sistemos vartotojų produktyvumą, mažinti administracinį krūvį ir našiau dirbti operuojant tiksliais bei savalaikiais duomenimis vienoje verslo valdymo sistemoje. Sistema leidžia įmonėms kaupti, analizuoti ir efektyviai valdyti visą su personalu susijusią informaciją, automatizuoti darbo užmokesčio apskaitos […]